Accepterad Allawi | Ban överklagan (Heeblom)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allawi

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993860663/

Ditt Hex-ID: 11000013d9b6837

Vad är din discord tagg? Allawi#6969

Vem var det som bannade dig? Heeblom#1828 (På steam heter han Heeblis)

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig eftersom jag powergama genom att krocka och sedan inte rpa på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett larm om dett inbrott som skedde i ett hem, sedan körde jag med blåljus och sirener till larmet men påvägen dit uppstår en bil som kör mot rött medan min trafikljus var grön, men ändå bestämmer föraren att fortsätta köra och då skedde det ett mindre krock. Jag rpa på att jag va skadad och gjorde så med min röst. Men personen förstår att jag behövde köra mot larmet så jag fortsatte köra och sedan påvägen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag försökte rpa på att jag blev skadad jag frågade ifall personen mådde bra och hörde att hon mådde okej så jag sa jag behöver åka mot ett larm akut så jag körde iväg men sedan efter bannen insåg jag att det var fel eftersom jag borde ha tänkt att en skadad person är viktigare än inbrotts larm. Så det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad första dagen jag börja rpa då jag råka prata ooc. Andra gången så hade jag lallat med ett par kollegor och sedan revvat dem som sv men det har jag tagit bra lärdom och vet att det inte är rätt att abusa som sv. Senaste bannen så hade jag lämnat några fängslade ute i rastgården och lämnat dem där då jag tänkte att det var kriminalvårdens jobb att hålla koll på dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, absolut jag hade kunnat föra personen vidare till sjukhuset och faktiskt gått ut från bilen för att kolla ifall hon faktiskt mår bra, Men jag såg ingen /sme så jag agerade inte genom det samt att jag var väldigt stressad för någon anledning då jag hade lovat en kollega att vara där så snabbt som möjligt, detta kändes som att det tog över och jag tänkte inte genom hela situationen. Jag blev också sur då jag tänkte vrf kör hon genom ett rött ljus och ville bara komma därifrån så hela situationen var bara irriterande för mig men jag hade ingen rätt och powergama på det sättet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. jag vet egentligen att man inte ska powergama och vad det innebär och vilka fall det gäller men i detta fall var jag bara stressad och agerade inte rätt, vilket jag behöver tänka på till nästa gång då man ska såklart rpa på att en människas liv är viktigare än ett inbrotts larm.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka