Accepterad Carl.S09 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carl.S09

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199277528911/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e83d74f

Vad är din discord tagg? calle_0909

Vem var det som bannade dig? t.o.b.b.e

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-26 140905.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag agerade dåligt i den situationen, agerade vårdslöst och det kanske var en kass RP som ej var bra för motpartens sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. FIck larm om kassaskåpssensor som hade rörts. Anslutermig och vi är 4 POLISER i tjänst. Av 100 sådana larm så är 5 riktiga liksom. Så jag tror det är en icke-medborgare som lallar då det händer rätt så ofta. Jag drar mitt tjänstevapen och går in. Hör ingen och det finns inga indikationer på att det är folk inne i butiken. En man kommer ut med vapen i handen, medans jag riktar mot han drar han upp sitt vapen. (Fear RP)? Jag avlossar skott mot han och tar skydd. Sen kommer en till man ut med sitt vapen och riktar också. Jag skjuter han också i benen. Han ablider. Den andra som dock bara blev benad verkar vara helt oskadd, då han inte säger att han har ont, går runt i affären med handbojor på som om ingen har hänt. Frågor inte om sjukvård och bara skriker på mig och hetsar i OOC. Jag tillkallar extra enheter som tar sig snabbt till platsen och vi säkrar området. I bakre delen av byggnaden står 2 gisslor. Som sagt. Alla 4 hade varit där så jag hörde ingen från utsidan eller såg ingen. Lite svårt att tänka sig att fyra stycken skulle befinna sig i bygganden. En insatssledare satt i radion och gav inga order. Det är väl klart att jag går in och stormar? Dessa larm kommer alltid runt lunch där sdervern är tyst och inget har hänt på hela dagen. Inga skottlossningar. Jag tror såklart inte att det första lrmet man drar vapen är ett rån med 2 gisslor osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. -Absolut, det var fel av mig och gå in, men som sagt, vi hade 4 poliser i tjänst. varav 2 poliser har förhör. Hörde inte heller någon annan som anslöt sig på larmet.

-Jag sa att jag anslöt mig till larmet. Ingen annan gör. Ingen annan pratar i radion heller. SOm saagt, jag står utanföär och tittar in. Ser INGEN eller hör INGEN. Alla står ihp tryckta längst in i butiken. Jag antar att ingen är där. Jag kan inte heller se gisslorna på något sätt. Jag tar då valet med att gå in och därmed så bekämpar jag gärningsmännen som kom från ingenstans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag Och jag har lärt mig mycket såsom att man ej ska köra hur man vill utan köra som man borde i verkligheten och ta inte chanser för ofta. Man ska utför asitt jobb säkert och inte sätta allmänheten i fara. Jag tycker att vissa bans är bra för att man ska lära sig saker o ting på denna servern. Jag känner att jag anpassar mig så sjukt mycket emr efter varenda ban. Det är som att an tar det försiktigt och verkligen tänker på motpartens sida och att deras RP ska vara kul, och det är en självklarhet. Man ska inte vinna varenda utan måste skapa en bra RP för alla i servern tycker jag! Har varit påp denna servern i snart 1 år, skött mig snyggt enligt mig själv. Jag anser att jag är en bra spelare och tar denna servern framåt för varje dag som går.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vänta på kollegor och tillkalla. Men svårt när en kollega var typ AFK och de andra har förhör. VI är 4 poliser liksom och salla är upptagna.

Kalla på enheter och invänta hade jag kunnat göra. Som jag borde har gjort. Men anser också att folk kan ansluta sig själva utan att man ska behöva begära det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag lär mig hela tiden av misstag då denna var en av dem. Kommer ej göra om det då jag inser mitt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart, ingen stress

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka