Nekad Alicia Ali | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bella

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199239085790/

Ditt Hex-ID: 11000014c393ede

Vad är din discord tagg? bellaa2___

Vem var det som bannade dig? 320 banande mig efter ban wipen.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev dåliga saker om Missfluffy till yes or no och jag sa att han skulle hälsa det till henne från mig men hoppas att han inte gjorde det men ångrar det rejält för jag skrev grova saker om Missfluffy och sånt till Yes or No, tänker nu när Yes or No e sv så kanske nån kan unbanna o banna mig igen så jag har en chans att komma tillbaka, vill gärna veta om ja får komma tillbaka eller inte då jag vill veta om ja behöver försöka mer eller släppa taget, skriv gärna till mig på discord eller på forumet om du vet om ja får komma tillbaka eller inte, skrev ingenting till Missfluffy har jag sett och komit ihåg men sa at yes or no skulle hälsa till henne saker men han gjorde inte det vad jag vet..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först så blev jag bannad i 2 dagar av missfluffy sen tyckte jag det var orättvisst för att inte alla i scenariot blev bannade, så jag jag sur och arg så jag började hoppa support ochj skrev t missfluffy att skcika bevis då gjorde hon itne de just den tiden sen hoppa jag support då drog dem in henne i support ärendet sen så sa hon att jag gjorde fel och powergaming och sundförnuft och det känner jag till efterssom jag e medveten om att jag gjorde sundförnuft och powergaming och det nekar jagf inte till, sen skrev jag till yes or no att hon var dålig på sitt jobb och att hon inte var vettig staff på unive, men det ångrar jag för hon gjorde aldrig fel och sen skrev jag saker om henne till yers or no om Missfluffy men som inte var sant alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för att jag skrev dåliga saker om missfluffy till yes or no. i hans pm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skirvit till yes or no och bara gjort ban överklagan om jag skulle vilja försöka komma tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte skriva till folk om henne och inte lagt ut dedär i bion och inte hetsat och inte vara dramaqueen som 320 sa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka