Accepterad Alicia Ali | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bella

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199742034837/

Ditt Hex-ID: 11000016a33a395

Vad är din discord tagg? bellaa2___

Vem var det som bannade dig? xbarbiee

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var med ett kriminellt gäng som pratade om droger framför mig men jag visste inte att jag inte fick vara med kriminella utan kriminell roll för jag glömde bort den regeln.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med mina vänner i en bil till ett mc gäng, dem började prata om droger och att dem tog varandras droger och så sen glömde jag att jag inte fick vara med kriminella, så då blev jag bannad för Kriminell utan kriminell roll.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig då jag var med kriminella och det står som en regel att man inte får vara med kriminella utan kriminell roll, men jag glömde då det så jag var med mina vänner och tänkte inte på att dem va kriminella men visste de men tänkte inte så mycket på det. Hon gjorde rätt med att banna mig men hon bad mig inte komma support eller varnade inte mig eller nåt hon bara banande mig sen efter 40 min typ drog hon min test medlem jag hade. Fick inte förklara för henne innan hon bannade, fick inte se ban bevis heller.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte vara med kriminella och bara rpat med vanliga medborgare som har jobb, elelr bara är i rpn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inte vara med kriminella förens jag skaffat kriminella rollen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka