Accepterad Alicia Ali | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bella

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199239085790/

Ditt Hex-ID: 11000014c393ede

Vad är din discord tagg? isabellaa1__

Vem var det som bannade dig? Emilia banande mig.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte, skrev med han i pm och han hotade mig med ban från hela servern för jag blev sur för jag inte fick se mina ban bevis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick en massa pingar och taggar i unive dcn och fick frågor om farför jag blev banand och indragen kriminell, då sa jag "vet inte, blev bannad av Lunify av ingenting

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för jag råkade invitea Emilia till en discord server till en annan fivem server av misstag, jag skulle börja på en annan och var staff där men jag lämnade den idag för att försöka komma tillbaka till Unive, vet att det var fel och kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skicka discorden till Emilia och aldrig gått in i den dcn från första början själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte gått in i discorden eller invitat Emilia.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det fattar jag.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Tillbaka