Accepterad Alfredo232 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfredo232

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197970286662/

Ditt Hex-ID: 11000010098e846

Vad är din discord tagg? affe.420

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-03-12_175432178.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag glömde helt bort att ta en titt på vilka servrar jag faktiskt är med i på Discord. Så då behövde jag verkligen kolla upp det för att få en överblick igen. Men hittade inget men då var det en polare till LUDDE som skickade en gammal bild på min roller i såkallade server ''nexus'' Vilket är en skit server mot vad denna är.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på sjukhuset och vårdade en person sen blev jag skickad har tappat bort klippet kan leta upp det senare!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen var felaktig eftersom bilden på mina roller i Nexus är gammal och inte återspeglar min nuvarande status. Därför behöver jag förlänga texten betydligt för att förtydliga min ståndpunkt och begära en rättelse

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vill gärna sammanfatta en händelse där jag råkade logga ut från ett polisscenario av misstag. Detta var en enskild händelse och inte kopplad till min senaste bann. Incidenten ägde rum på unive såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jadu lämnat tidigare kanske ingen anning finns typ inge annat att göra hade väll kunnat lämna tidigare typ det ändå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajamänsan att inte köra på andra servrar som jag inte gör nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att det finns protokoll och regler som måste följas när det gäller överklaganden. Även om jag är medveten om att begäran kan automatiskt nekas, ser jag det ändå som viktigt att försöka kommunicera och uttrycka min ståndpunkt. Jag är beredd att respektera processen och tar ansvar för mina handlingar, och jag är öppen för att diskutera situationen närmare om det skulle behövas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka