- Meddelanden
- 351
- Reaction score
- 172
Ban-referens
KLAKESKO-MIGRATED-97 — Klakesko, Permanent
Anledning: DOXING-HAPY-INTE-TBX
Bannad av: Admin
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Asså de var bara ett oturs sammanträffande att jag skärmdelade under tiden för vi nyss hade gjorde beslutsöverklagan och att jag gick in på sjävla montaget är inget regelbrott heller inte om jag skärmdelar men pågrund av att jag skrämdela så såg man montaget vilket inte är något fel med det bara att jag visste inte att det skulle dycka upp bilder på en staff och då blir det såklart lite fel utav mig men samtidigt vet jag inte hur jag ska kunna förutspå att sånna bilder ska dyka upp.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar såklart men jag tycker det kunde sköts på ett bättre sätt fick inte ens förklara scenariot eller vad som hände och hade inte en chans att förklara att jag själv inte var medveten om vad som hände
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? hade jag inte glömt att jag fortfarande skärmdelade så hade ju inget hänt så jag antar att jag inte får glömma tills nästa gång om jag nu ens får unbann. Nästa gång ska jag väll vara mer säker och se till så jag inte skrämdelar lika ofta när jag är i min gäng vc.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är trogen unive spelare sen 2021,Fd Mod och supportade servern med flera tusentals i månaden på olika donationer. Gjorde bara ett misstag och det var heller inte riktat mot hapyx utan det var bara en olycks händelse att jag skärmdela under tiden ja öppnade montaget jag fick skickat till mig eftersom jag nyss satt och gjorde en annan överklagan på forumet och skärmdelade medans jag skrev eftersom att min vice boss skulle hjälpa mig skriva.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yepp