Sv2rt
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Ban-referens
DC-4e15d8 — Discord, Permanent
Anledning: "Sv2[Rich]
— 19:48
nah vadå scamma din h-unge"
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag blev arg under en konversation eftersom en annan användare hotade mig och betedde sig illa. Jag svarade på ett sätt som inte var okej och som bröt mot era regler. Precis innan försökte jag förklara min ståndpunkt, men situationen eskalerade snabbt och jag reagerade på ett sätt jag ångrar. Jag tror bannen kom efter mitt svar som inte var respektfullt.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar. Jag förstår att jag gjorde fel, även om jag blev provocerad.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att försöka hålla mig lugn, även om någon beter sig illa eller hotfullt. Om samma situation händer igen skulle jag rapportera användaren istället för att svara argt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill visa att jag kan följa reglerna och bidra till en trevlig miljö. Jag har tänkt över hur jag agerade och kommer framöver hantera konflikter lugnt och respektfullt.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja