Nekad Alfred Johansson | Gäng ansökan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe.x

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
5
Vad ska gänget heta? Fat Tommtas

Vad är ditt discord namn? Affej#7487

Vad heter du i verkligheten? Alfred Johansson

Ditt födelsedatum: 15 Juni 2007

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på Fivem? jag har över 1000 timmar

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Alfred, han är 40 år gammal. Han är född i stan. Hans mamma var mycket sjuk under hela Alfreds uppväxt medans hans pappa var den ända som jobbade och försörjde familjen, Alfred hade det tufft hemma och i skolan för han fick ingen hjälp i skolan eller hemma. I skolan så var han väldigt mobbad på grund utav at han var fattig. Så Alfred hamlade snabbt i fel spår där han började sälja droger och han fick in mycket cash av den försäljningen så att han kunde börja försörja familjen och ha det bra hemma. Han gick dock ut skolan med helt godkända betyg där efter så gick han vidare till gymnasiet för att Alfred mamma vill verkligen att han skulle sluta med drogerna och börja jobba på värkligt. Det var det bästa som hade händ Alfred han började gilla skolan och hans pappa blev frisk allt blev bättre och han fortsatte sin utbildning till att få jobb på Qpark eller något inom den brunchen. Alfred fastnade snabbt inom bil områden. Den dagen allt förnedrades var när Alfred såg ett program som hette "Qpark" han vill bli chef hos Qpark , han vill det för att han inte gillar felparkerade bilar och han älskar se folk glada. Sedan des så har han pluggat mycket om hur bilar ska stå.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag har varit aktiv och sen har jag vilja bli kriminell och spelat väldigt mycket på unive och har ett stort inträse om vad ni gör på serven och sånt

Har du några med dig från start med gänget? 6 st

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? att inga ska våga gå på oss och att folk ska vilja samarbeta med oss att folk ska tycka vi är roliga och läskiga och att det ska bli roligt med att dom ska komma in på de kriminella

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? jag har kört på en annan server innan jag hittade denna serven sen dess har jag fastnat på unive men på dom andra har jag varit kriminell och det ha varit jätte roligt och det kommer va jätte roligt att få den skansen på unive

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget?
Jag kommer va bra och ta mycket ansvar

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp?
vi kommer ha en bra rp nivå och folk kommer tycka det är roligt så att dom vill komma in igen för vi ska vara som tomtar och att folk kommer tycka det är så roligt att dom vill komma in och se ass igen och kanse ta in fler till de kriminella.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut vi säger ett bankrån= Först ska du planera utförligt så att du har en plan och alla ska vara med på den sen kommer vi till det som kommer hända, Att man måste ha en bra rp nivå och ha suntfurnuft och att om du blir skuten att du stannar att du har ont och inte springer vidare och att du kommer in i banken att du är kanske lite nervös och att du rpar det till en ett bra scenario så att det blir som ett riktigt rån

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? ja det kommer jag göra och om dom inte gör det så kommer jag kontakta er och så ni får varna dom och kanske kicka dom ur gänget

Hur hanterar du kritik? jag tar det bra jag tar inte illa upp om någon säger något dåligt så kommer jag bara ta det som ett skoj och göra det till et roligt scenario

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? ja så klart jag älskar att spela på unive för det är massa trevliga personer och folk som har en riktig bra rp nivå så klart att jag hade fortsatt spela på unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag kör bara på univie. För det är den bästa.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag flertals gånger och dom andra har läst dom flera gånger och förstår allt som kommer hända om man trotsar dom.

Senast ändrad:
Tog frågan fel men jag kommer va en bra boss och kommer ta ansvar för det mitt gäng gör och kommer ha koll på dom

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut vi säger ett bankrån= Först ska du planera utförligt så att du har en plan och alla ska vara med på den sen kommer vi till det som kommer hända, Att man måste ha en bra rp nivå och ha suntfurnuft och att om du blir skuten att du stannar att du har ont och inte springer vidare och att du kommer in i banken att du är kanske lite nervös och att du rpar det till en ett bra scenario så att det blir som ett riktigt rån
-rep fett dålig och behöver utvecklas

-rep du ska berätta hur det går till inte att man ska ha bra rp nivå asså man ska ju ha det men du måste berätta hur det går till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka