Nekad Alfons12345 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfons12345

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Rydberg

Vad är ditt discord namn? affe1212

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Alfons Rydberg och han är väldigt intresserad av bilar och märkes kläder och hans största dröm är att få bli polis så han ska även börja plugga nu riktigt mycket. Han önskar sig pengar på sin 31 års dag. Hans uppväxt var ganska svår hans pappa lämnade Alfons och Alfons mamma. Han var jätte busig när han var liten men nu har kommit ifrån det. Han söker nu flickvän och han är ny inflytad i Unive staden. Han är oftast glad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan erbjuda en bra stund och jag kan påverka roliga uppdateringar och bra RP jag ska även försöka bli så bra som möjligt på att RPa som min karaktär. Det ska bli väldigt kul att spela på just Unive RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter den andra spelaren vinna och liksom ger upp. Att man låter den andra ger den andra en scans att vinna Och att båda ska ha kul och RPa spelaren vinna exempel en diskution eller en händelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Sunt förnuft. Vårdat språk och ingen rasism. Sunt förnuft är även den viktigaste regeln. Jag kan tillexempel inte vara kriminel bara sådär jag måste ansöka om det på discord. Samma gäller även de andra rollerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp jag har gått i teater i 2 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, faktiskt inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka