Nekad Affe2999 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe2999

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? Sd2026_.

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Åke Nilsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,omtänksam,pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär vill bli footbolls proffs men sen så skaded han sig i knät och nu så jobbar han på mekonomen och vill bli skådis menmin karaktär är scenskräk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra rp och stämningen bättre jag kan göra roliga scenarion men inte bara jag kommer också bidra med att sälja bilar och massa grejer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så både spelarna får lika roligt i event och inte bara spela för du ska vinna och ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var för 4 år sen med jag körde unive då jag blev bannad för röst reglern och behövde ha voice changer

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm man får it skjuta för inget ting vdm man får inte använda en bil som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är väldigt mogen och jag är bra rpare

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Jo det är du säg upp dina roller eller lämna de andra rp serversen

Jo i centic och ladivia

jag har ett annat konto ska jag tagga dig i icke medlem

Väntar svar från mod+

Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.
Anledning: Flera discord konton

Du får ansöka igen om 48h, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka