Nekad 1.mlkrr | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.mlkrr

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? melkerkrokodil

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alfons Ribbing, 29

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, otålig och självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alfons Ribbing föddes 23 april 1996, i en rik familj. Hans föräldrar var framgångsrika entreprenörer. När Alfons var tonåring blev båda hans föräldrar brutalt mördade under ett rån som skakade hela familjen. Detta rån blev ett kallt fall eftersom mördaren aldrig hittades. Detta lämnade honom ensam, utan familj och med en stark känsla av orättvisa. Sveket från myndigheterna, att mördaren aldrig åtalades, gjorde honom galen och drömmen om att en dag bli polis bildades. Alfons bestämde sig för att bli polis inte bara för att upprätthålla lagen, utan för att kunna hämnas, hitta sanningen och se till att ingen annan hamnar i samma situation som han gjorde. Hans personlighet formades av tragedin, han är kall, strategisk, disciplinerad och extremt målmedveten. Han litar inte på någon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med engagerande och konsekvent RP genom en karaktär med tydliga mål, personlig drivkraft och realistiska handlingar. Jag kommer vara aktiv och se till att RPn i min krets blir så bra som möjligt genom att spela realistiskt och verkligen gå in i min karaktär medan jag spelar.

Om jag lyckas bli polis kommer jag bidra till spänning och en intressant karaktär som vet vad han vill. Jag ska göra mitt bästa för att alla scenarion som Alfons kommer vara inblandad i, ska bli så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sitt eget bästa utan låta scenarion vara intressanta och realistiska på så sätt att man även låter motparten ha roligt. Att spela för sin egen vinning kan göra scenarion korta och tråkiga.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har brutit någon regel tidigare. Jag har inte spelat RP på väldigt länge så jag minns dessvärre inte, jag gjorde detta Univekonto 2021 och slutade väl spela runt 2023. Men somsagt, att spela rp så länge utan att bryta en regel eller två låter osannolikt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP, innebär att man ska värna om sitt liv som om det vore påriktigt. Om ett vapen riktas mot dig ska du agera som karaktären hade gjort irl. Metagaming, det innebär att din karaktär inte kan höra saker som inte talats om till karaktären ingame. Om du är i ett discord samtal och hör något så kan du inte använda det ig om din karaktär inte vet om det. Sunt förnuft, bred regel men innebär att man ska sköta sig och göra rimliga saker.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som sagt har jag spelat på servern tidigare och har alltid tyckt om servern. Är rätt säker på att jag hade någon sorts staff roll en kort stund, tror det hette trainee då. Slutade eftersom min dator inte klarade av att spela fivem men det ska inte vara ett problem längre.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning:Nekad, inte tagit intervju i tid. Lycka till nästa gång! [Ansökan]

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka