Nekad Alf_zz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199629132649/

Ditt Hex-ID: steam:11000016378e369

Vad är din discord tagg? gnome0105

Vem var det som bannade dig? ux5

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-15 195009.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag är dum nog att lägga ut ett montage me norrland jonte på. altså ett doxning montage. Vilket jag va dum nog att lägga ut. Jag hoppas dock att han inte tog åt sig. eller klart han tog åt sig men jag vill iallafall göra denna överklagen i hopp om att komma tbx t unive rp men förtår om jag ska fortsätta vara bannad förlåt norrland jonte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag la ut ett montage där jag som jag tog bort samma dag för jag ångra mig direkt extremt dumt gjort av mig och ångrar mig rejält. saknar fiveM polarna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va 100% en riktig ban av ux5 då dox montage ska vara black list. så ni i unive teamet hade 100% rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har aldig varit bannad p eller black list innan men detta är såna saker i livet man gör 1 gång och sen aldrig igen för saknar att rp me mina polare. Men de faktist inte mig de är synd om de är norrland jonte. Och jag ber så mycket om ursäkt personligen. Jag hoppas att du inte tog åt dig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att tänka innan man gör saker och abulut inte lägg ut montage. framför allt inte doxa 100% försåelse om jag kommer kvar stå bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 110% aldig igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka