Accepterad Alf_zz | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199629132649/

Ditt Hex-ID: steam:11000016378e369

Vad är din discord tagg? gnome0105

Vem var det som bannade dig? an1ss68an

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-06 175138.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att min mic buggade ingame så jag prata hela tiden och så har jag en kompis som jag är vän me irl som jag alltid kallar han för hans dc namn och sen trodde jag han va bakom mig i detta sencario men de va han inte och då såg de ut som metagaming men de va de inte då jag inte har suttit i dc på hela dagen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sa xyou ig för att de va min ilr ploare och jag kallar han alltid för de (men ändå mitt fel )

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de va en riktig ban men tycker ändå att 5 dar är lite över drivet men skulle kunna respektera en mer rimlig ban som typ 2 dar eller något. JAG kan ändå se på dom bevis dom hade på mig kan jag ändå se att dom trodde meta men jag trodde xyou va bakom mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad 1 gång för att jag drog en fear rp på polisen och sen des han jag aldrig gjort en fear rp igen så jag kär mig av alla mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag skulle fokuserat på min rp nivå och inte prata med discord namn ig och ska lära mig av detta misstag oavsett om denna blir nekad eller inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka