Accepterad AlexxQ | Medlem ansökning [Bo1Trix, Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OskarGuideParis

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198994406186/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex/Alush

Vad är ditt discord namn? AlexxQ#1667

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Mashallah. Han är 22 år gammal och kommer från Syrien. Han har haft en tuff uppväxt i Syrien men när han flyttade till Sverige så var han 13 år och började snabbt dra in sig i gatan med hjälp av hans kusiner som hade bott här ett tag. Abdi hade mycket problem på gatorna i sina år både för misshandel, rån. De var inget med polisen men bara med de kriminella personerna, de är alltid redo att ta liv. Abdi är ganska känslokall och visar inte mycket känslor som en "ortengrabb". Han tror väldigt mycket på sig själv och är väldigt självständig. Abdi är religiös men det stoppar inte han från att vara kriminell och hålla på med droger. Dagen efter han fyllde 15 blev Abdi catchad utanför coop med att vara hög även att ha haft på sig en mindre mängd THC. Polisen hittade ej drogerna på han, men körde in på polisstationen och gjorde ett pisseprov som tyder på att han har tagit THC. Polisen körde hem Abdi till hans vårdnadshavare och blev bältad där hemma. Sen dess blev har Abdi haft en väldigt stor skräck för poliser utanför coop. Abdi har varit i olika städer förut och har inte hittat den rätta än.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med välutvecklade RP scener och jag spelar ej för pengar utan jag spelar för att uppå så hög rp nivå som möjligt. Kommer också vara super aktiv på servern. Samt att jag tycker rp är väldigt kul så kommer spela hela tiden. Har varit medlem samt mod innan så tror att jag verkligen uppnår mina mål inom rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Somsagt har varit mod här tidigare och har känt ägaren sen jag var typ 8 back in the Days när jag var admin på hans minecraft pvp server

Hur hittade du Unive? Genom Philip som jag har känt länge. Tiderna där jag och philip snackade i skype och funderade hur vi skulle få servern å växa å tillslut gick vi in på xplay och reklamera vår server sen blev vi bannade på den. :D

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska spela lika att allt inte handlar just om att vinna ett scenario man kan ha roligt och förlora ett scenario. Så mitt mål är att alla har kul även om scenariot inte ser bra ut för en i alla lägen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att komma tillbaka till rp:andet och att få möta det sköna Community. Om det blir kul att rpa så kommer ja absolut om att ansöka om att bli staff på servern tyckte jag skötte det rätt bra tidigare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det förstår jag!!! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka