Accepterad Alexo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mercy

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993035139

Ditt Hex-ID: 11000013d8ecf83

Vad är din discord tagg? mercy#5296

Vem var det som bannade dig? Linky

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det stod att jag blev bannad för powergaming men jag själv skulle aldrig tolka det som powergaming då i verkligheten ska man kunna köra på berg med en stor suv som dessutom är en offroad bil det ska inte vara några som helst problem och därför tolkade jag inte det som powergaming hade jag vetat om att det tolkades som powergaming skulle jag aldrig någonsin bryta mot den regeln

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker runt med min bil som är en stor offroad bil som dessutom är en suv jag ser en stig som går att köra på jag kör in och börjar köra sakta och försiktigt efter cirka 20 sekunders körande blir jag direkt urskickad ur servern och det står då att jag blivit bannad för powergaming i 6 dagar jag blev chokad när jag fick ban för ”powergaming” då i verkligheten kan man köra på stigar vid berg utan problem om man har rätt fordon vilket jag hade i den situationen en stor suv som dessutom är en offroad bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså jag tycker ändå att det var en felaktig ban då jag tycker inte att man ska tolka det där som powergaming då i verkligheten kör man på både berg och gräs utan några som helst problem om man har rätt fordon såklart men då jag hade en stor suv som dessutom är en offroad bil så klarar den det och därför tycker jag att det inte borde ha blivit en ban om jag tillexempel hade haft en sportbil säger vi då hade jag fullkomligt hållit med er och tagit det som powergaming men då min bil var gjord för som vägarna så tycker jag att det var fel att jag blev bannad men jag ber såklart om ursäkt och det ska aldrig upprepas igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång tidigare och där stod det ”Lall” och det var för att en kille kommer fram till mig på piren och säger vill du köpa min bil då säger jag nej tyvärr då lägger han kommenteraren ”jävla busunge du har ej råd säkert gå och skaffa ett jobb” och det slutar inte där han sparkar 4-5 gånger också på min bil det resulterade till att jag blev arg och sparkade tillbaka 2 gånger genast så får jag 1 ban på 5 dagar men den banen överklagades och blev godkänd då jag inte gjorde något fel direkt men har lärt mig en läxa och inget fel kommer att upprepas det kan jag lova er

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha kört upp på Stigen som går upp mot ett berg men som jag skrev tidigare så existerarde det inte i min hjärna att något sånt där skulle tolkas som powergaming då i verkligheten kan man köra på stigar som går upp mot ett berg utan några som helst problem men jag ångrar det grovt då Unive är den ända roleplay servern som jag spelar på och som jag någonsin spelat på och jag ber verkligen omursäkt för mitt misstag och det kommer aldrig att upprepas igen det kan jag lova er

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp det har jag verkligen gjort och det är att jag aldrig igen ska åka på stigar som går upp mot berg det var ett misstag som aldrig kommer upprepas jag ber verkligen om förlåtelse för det men som jag sa jag själv tolkade aldrig det där som powergaming då jag hade en stor suv som dessutom var en offroad bil men detta misstag kommer aldrig att ske igen det lovar jag er vi alla är människor vi alla kan gö fel men jag har verkligen lärt mig av mitt misstag och det är ju det viktigaste kommer aldrig upprepas igen

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka