Nekad Zakeee | Ban Överklagan [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackinator

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199437926055/

Ditt Hex-ID: steam:110000158134ea7

Vad är din discord tagg? Karamabdi

Vem var det som bannade dig? akillez eller lundgren

Bild på banmeddelande: bild_2025-01-28_163958476.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo jag va i ett scenario med los nevados/mitt gäng och fick order om att köra upp på ett berg och spawna på liligas vingård med en rs6 c8 avant, Så jag kör upp på ett litet berg med min vän och spawnar lite och ser vad som händer, sen så drog dom andra och vi fick ett meddelande om att vi ska avvakta och åka där ifrån så vi kör ner ifrån berget i ungefär 30 km/h utan problem och krockar inte. Förstår helt varför jag fick bannen eftersom att jag körde med en sport bil på ett berg som man aldrig skulle gjort irl och ska inte heller ske på eran server. Samt är det lite sunt förnuft att spawna på ett berg mot ett gänghus enligt mig men det var inte anledningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo som sagt jag fick order med min vän att åka upp på ett berg och spawna på laliga alttså ett gäng på unive och de skedde utan problem men fick bannen eftersom jag inte åkte en suv eller off road bil utan en rs6 c8 avant sportbil, Väldigt jävla dumt av mig och ångrar väldigt väldigt mycket och ska aldrig ske igen för ska tänka mycket grovare på reglerna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej absolut inte eftersom det är PO2 alltså powergaming 2 och det är 100% förståeligt eftersom jag inte följde reglerna och inte kunna undvikit på något sätt att köra på berget. Men som sagt det är inte felaktig men frågar om en ny chans för att visa att jag kan mycket mer än det och vet mycket mer. Och jag skulle verkligen ha tänkt en till gång att man inte kan köra på berg med bil det är helt orimligt. Men jag fråga om en chans och detta va nästan första gången jag blev bannad för jag kan hålla mig till regler och har gjort det hela tiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inte blivit bannad på unive tog brake ifrån allt runt 1 år vid ett tillfälle och kom tillbaka för ungefär 1 månad sedan nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo istället för att köra upp på berget kunde jag varit på avstånd och spanat istället för att köra upp på berget och spana, väldigt dumpt av mig. Och samt kunde jag sagt till bossen och vice bossen att man absolut inte får göra det för bilen kommer gå sönder och att det är inte smart att göra det heller. Hoppas ni förstår vad jag försöker komma fram till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska tänka innan handlingar så som detta och tänka efter vad konsekvenserna kan bli för att bryta mot sådan regler/PO2, Och kommer i framtiden tänka lite mer innan jag gör någon samt säga ifrån om någon ber mig göra något för dom inte ska få konsekvenserna utan jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag färstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka