Nekad alexmylly | Medlem ansökning [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexmylly

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? alex mylly

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jesper Gustavsson, även kallad Gson. Han är 23 år gammal och är uppväxt i norrland, men bor i innerstan i en billig lägenhet. På dagtid pluggar han upp sina betyg och är fin klädd som en överklassare, men på natten blir han en annan människa, en kriminell i den undre världen. Där blir han kallad Gson. Han flyttade från norrland för han ville ha mer action, känna adrenalinet. Han gör allt för att passa in i de "fina" svenskarnas vardagliga liv. Men han kan inte trycka bort sitt sanna jag, Gson. På hans lektioner smygdricker han eller röker på, för att försöka trycka bort tankarna om vad han ska göra på natten med sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag hade bidraget till servern med är en rp som inte är jobbig eller för på, jag kommer följa alla regler och anmäla om något inte står rätt till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte vara egoistisk. Om någon till exempel försöker råna dig i RP så stänger man liksom inte bara av datorn. Visst du förlorar något föremål, en mobil t.ex. Men det hjälper att höja RP-nivån.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler och förstår mig på dom. VDM, Du får inte bara köra på någon bara sådär så den dör. Om man är med i ett gäng måste man ha en realistisk grund för att få förklara krig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, det har jag inte, men jag vill lära mig och jag förstår mig på principen, jag ska leva min karaktär.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är inte här för att trolla, vill lära mig och lär mig snabbt.

Senast ändrad:
Nekad,
Anledning: utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Du kan ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka