Accepterad SocialaM5 | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SocialaM5

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasse.#1337

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gilbert åherre, 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, drivsam, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gilbert Åherre har bott i norrland hela sitt liv och nu vill flytta ifrån för vintrana är för kalla, han växte upp i en bra familj med bra möjligheter, men när han blev större så hamnade han med fel kompisar och började dras mer åt det kriminella livet. Gilbert vill egentligen inte gå den vägen för han såg en stor risk att det kunde gå dåligt men han hade inget val, han ville tjäna pengar snabbt. När han va mindre så gillade han bilar, och ännu idag också, han brukar meka lite med bilar då och då men inte lika ofta längre då han kommer komma in i det kriminella livet. Framtidsplanerna för Gilbert blir att hitta ett nätverk att komma in i och tjäna pengar på olika sätt och skapa kontakter med andra och därefter få ett stort kontaktnät för att hitta nya vänner på vägen i det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan komma med en välutvecklad rp som gör så att både jag och motparten kan skapa en bra rp tillsammans, jag kan skapa långvariga och roliga scenarion med motparten. Jag har spelat på servern i ca 3 år och vet hur man rpar , jag har grunderna och mer för att skapa minnesvärda scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska alltid ha roligt och vinna för sin egna skull, Det innebär att man till exempel inte ska använda supersnabba bilar för att vinna. Det ska vara jämt och lika roligt för båda parterna. Det ska vara roligt för båda parterna och inte bara en.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag men det har löst sig senare, man har gjort misstag och andra gånger har det varit en fel ban.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear RP = man ska värna om sitt liv. Suntförnuft = man ska tänka logiskt utifrån vad ens gubbe hade gjort. RDM = man dödar någon utan giltig anledning. VDM = man använder sitt fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kanske att jag vet det mesta inom rp samt varit helper förut

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka