Nekad Lagunen_22 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lagunen_22

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? lagunen_22

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär som jag tänker rollspela med heter Calle Ljungh och han är född 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, pratglad, bilkunig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Calle ljungh och han är uppfödd i en ort som heter husby. Han och hans familj växteup i ett helvete. Det började med att hans pappa flyttade ifrån calles familj när Jonas var 3 år. Han har aldrig träffats sin pappa eller han kommer inte ihåg vad som hända när han var 3. Men när calle blev 15 så började han med dåliga saker. Han började med att bäckna och sånt skit så han skulle få ihop cash för att försörja sin familj för de satt i en dålig sitts. Men han började med tyngre grejor när han blev äldre ungefär vid 25 år ålder. Han började med uppdrag och sånt, Han var en sådan kallad springpojke till ett gäng. Han sköt folk, Han paketerade droger och haan gjorde mycket Person rån. Calle hoppade ut ur den sitsen för länge sedan. men nu är han påväg in igen. vad kommer hända????

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rp som gynnar både mig och motspelar parten i olika typ av scenarion, allt från socialt RP till en händelse som sätter personers RP till test. Bidraget jag kommer ge är också en rolig rp och social RP där det handlar om att träffa nya personer, prata med folk och ha så roligt som möjligt. RP för mig innebär inte pengar, makt och att vara kriminell, det innebär att bara social och hålla en tvåsidig RP nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte själv ska tänka på att vinna utan att man också ska tänka på andra partens sida, såsom om du t.ex är polis så ska du kunna tänka på att den krimienlla sidan ska ha roligt och att du inte bara ska gå i vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte gjort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, inte döda någon utan anledning eller scenario bakom, NLR- inte komma ihåg hur eller vem som döda dig. Fear RP, du ska frukta för ditt liv i en hotande situation, och den viktigaste reglern som är suntförnuft- du ska tänka logiskt och inte göra saker du hade gjort IRL. powergaming I innebär att du ska t.ex ha ont om du krockar och Powergaming II innebär att du inte ska spela efter makt och pengar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka