Accepterad alexknowsfacts | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexknowsfacts

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199025340157

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? alexknowsfacts#0830

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Gustavsson och han är 26 år gammal. Han är väldigt lugn och snäll men om någon håller på mot han så bryter han lås. Hans mål i denna staden är att gå med i ett gäng han var med i ett gäng i en annan stad med det gänget las ner så Karl flyttade till denna staden för hitta nya möjligheter. Han kom till denna staden för 5 veckor sen. När han var liten så hade han lätt med allt han var smart i skolan och hemma hade han svårt han var fattig så han började med att sälja knark åt ett gäng redan som 13 år sen blev han mer indragen i det kriminella. Och nu vill han bara fortsätta med det för han märkte att man tjänade snabba pengar och mycket pengar på det och ville bara göra mer och större grejer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på servern i ett par veckor och jag tycker att just denna servern har varigt roligare än andra då det finns ganska mycket att göra och det är en server med mycket trevliga människor så jag tror att det är just därför jag har börjat gilla UniveRP. Och jag vill bli medlem dels för att jag vill få till gång till typ twitter och blocket m.m men jag vill också hjälpa servern att bli bättre för allas skull

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir dels intresserad för att ett finns många människor på servern alltså många att snacka me och jag tycker att det är en rimlig och bra nivå av rp och desutom så fins det mycket olika bilar och adinsen är också väldigt schyssta.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en tiktokare/stremer som hade lagt upp mycket content på servern och han rekommenderade den också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ag vill har roligt och gå på äventyr också hjälpa andra som behöver hjälp och göra servern till en roligare server iallafall utifrån de jag kan bidra med. Jag vill även uppnå en ännu högre nivå av rp. Och jag vill lära mig mer inom det kriminella rpt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att gå med i ett slags gäng eller göra ett eget gäng och hjälpa andra med utifrån mitt fall och även bli bättre på rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka