Accepterad LKN | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LKN

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? LKN#6519

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Berg 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skön, lugn, arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Karl Berg. Karl är 23 år gammal så han är född 1998 i Sverige. Karl är en person som drivs av att lyckas i livet vilket gör han till en vinnarskalle vars mål är att nu skaffa ett bra jobb där han kan tjäna pengar och ta hand om sina vänner. Karls intressen är sportsbetting eftersom han under barndomen spelat många sporter (Hockey, fotboll och boxning). Detta dock tog slut när han var 20 och fick en skada i benet så han inte kunde fortsätta med idrotten, de var under denna tid som han fick hitta ett nytt intresse och då kom utbildning och pengar in i bilden. Han började inse att de var pengar han ville jaga istället för mål på en fotbollsplan. Han började först med betting och fick lite pengar man gick också minus så nu har han som mål att istället skaffa ett bra jobb som betalar han bra. Min karaktär har även lite aggressionsproblem och har inga problem med att vara den tysta i rummet, han känner inte att han alltid måste vara "center of attention" utan föredrar att låta sina handlingar prata för sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ser mig bidra med roliga roleplay situationer som alla kan njuta av och är inte rädd för att göra narr av mig själv. De jag även ser mig bidra med är en ökad respekt för staff då jag alltid är väldigt noga med att dom jag är med visar respekt om de är så att en situation skulle leda till att staff behöver lösa det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte RP för min egna vinst utan motparten i ett scenario också ska ha samma möjligheter som mig själv alltså inte ha någon agenda att jag alltid måste vinna utan jag ska vara öppen för att jag ibland också kommer förlora i vissa scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? råkade c-logga när jag var helt ny på servern, de som hände var att jag tappade alla rollerna efter jag gjorde det. Lärde mig att de kan bli åtgärder ifall man gör fel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? c-logg, rdm, vdm, fearrp, powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka