Antagen Alexander122 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander122

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? AlexBallex

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har spelat i unive nu ett bra tag och jag vill bli en del av servern och kunna få in mer spelare för varje dag och kunna bygga en kariär i en annans karaktär och kunna få möjligheten att kunna ge folk en roligt och stor spelupplevelse och kunna spelan unive och kanske te.x bli plis.ambulans eller kanske mekonomen eller så osv

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer kunna vara mycket inne på forumet varje dag jag kommer också ta många intevjuer så folk kan komma in på servenr och ha så roligt som möjligt och kunna få in mer spelare för varje dag så folk tycker om servern och sen efter nån vecka så kanske jag till och med uppgradera te staff så jag är staff och ma så jag skulle göra mycket jobb för servern

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra snällt och trevligt, om jag skulle ta en medlemskaps intevju med nån såska jag ju inte vara otrevlig. Då kommer folk reporteara mig och inte tycka om mig så jag få av med min ma man ska vara trevlig så folk kan tycka om mig och tycker de är roligt att ta en intevju

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Då kan man göra mycket mer aktiviteter och få en betydelse av servern som typ spela lite piantboll med vänner få ett riktigt jobb som sjukvårdare och polis eller sådant och sen när man är emdlem kan han ju bygga ihop en kariär och kunna köpa krimenell och kunna gå med i ett gäng och ha roligt!!!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att ta rollspel Om jag var Medlemskap Ansvarig skulle jag se till att alla är trygga och ska ha en rolig spel upplevelse och dom ska tefinitivt inte känna sig otrygga och sen ska jag vara en stor del så jag lär dom att hur man ska angera och sådant

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att läsa många medlemskaps ansökningar och ta intevjuer plus även att jag skulle ha en staff karaktär där jag skulle specca och kunna ta reports samt helps och kunna hjälpa detta fantastiska staff temet

Hur ser din aktivitetet ut? Jag spelar ganska mycket per dag om jag ej är iväg och de är mycket saker i skolan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej de skulle jag inte vela påstå!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka