Accepterad Alex_M | Ban överklagan [Vaasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex_M

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? Alex_M#2295

Vem var det som bannade dig? Vasse27

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 24 timar 50 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är temporärt från Unive Meta

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag va med mina vänner i discord i ett scenario man mina vänner va inte med mig i scenariot det va bara jag trodde att det va okej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som har hänt att jag va på väg till en butik för jag skulle köpa mat så gick min bil sänder så fråga jag en kille om han kunde hjälpa mig och laga min bil så sa han vad heter jag sa Alex han fråga mig varför kör du från mig jag sa nej det gör jag inte så sa han jo det gör du så sa jag till killen vem tror du att du är för fråga mig vart jag va och vad jag gör och vart jag ska jag blev arg på han för jag tycker det är inte okej att han ska fråga om att så sa jag vem är du ens och styr du staden har eller så tog han upp vapen och tog mig i TH för dålig anledning och så sa han vad säger du din hurring sen sa han säga förlåt så sa jag till han förlåt för jag vill inte ha problem eller bli 12 vad så släppte han mig och tänkte jag kan inte gå så jag måste säga nåt för han ska inte tro att han är nåt det jag gjorde att jag hoppa in i min bil och sa vi får se bara det så körde han efter mig och gjorde VDM så gick min bil sänder och jag tänkte rpa så skriv jag sme svimmad så han rpa inte på skador eller nåt det blev powergaming för dålig rp tycker jag så här tänkte jag måste ta mut på min discord för scenario här börjat igen så gjorde jag det är helt rätt det jag gjorde det va inget fel har det på klipp stor bevis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va mitt fel att jag glömde muta mig i disckord för jag pratar med som jag har scenario med kan inte säga till dom vänta eller nåt för muta det blir dålig rpa så jag prata med dom i en minut och gav discord mut efter för göra det mer bra rpa man mina vänner va inte med mig i scenariot så det va bara jag det är det som är konstig för jag va själv och det bara jag som är in blandat i scenariot och har det på klipp och det va mitt fel och det va felaktig ban för jag gav discord mut efter har det på bivs det gick bara en minut så det va inte stor problem tycker jag och jag har inga problem och visa det på klipp och om ni tycker att jag gjorde fel så ber jag och ursäkt mycket

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det mitt första gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle muta discord från början när scenariot har börjat det så jag kommer göra alltid

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aaa det gjorde jag ..................

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag det gör jag mycket

jag tycker att det var bra ban överklaga vad tycker ni det tog en timme från min tid 👍❣️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka