Nekad Assesoz | Ban Överklagan /mio10

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

assesonew

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550462618/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec87a9a

Vad är din discord tagg? asseso

Vem var det som bannade dig? mio9087

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-13 230814.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kalla han pissluffare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså titta såhär, Jag va bannad ur discorden fast jag fått godkänd banöverklagan, alltså jag blev unbannad ingame men inte på discorden, så gick jag ingame och försökte göra så jag fick unban genom report, men de gick tydligen inte, och då starta en staff samtal med mig, och sa jag skulle hoppa support flera gånger fast jag sa att jag va bannad ur discorden så efter typ 4 gånger fick jag spel då pågrund av min adhd och lacka ur och kalla han pissluffare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Staff diss 1 gång, och c logg 1 gång ( båda godkända banöverklagningar )

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att hålla mig lugn men de va svårt när han fortsatte fast jag sa jag va bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka