- Meddelanden
- 123
- Reaction score
- 7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Sean
Vad heter du på discord? SOLAR TRAPZ.#1274
Hur gammal är du? 13 år
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär sen 2023 startade.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? De jag tänker på att göra är att anställa nya aktiva och mogna personer. Jag kommer även sprida glädje inom jobbet så att vi har de positivt hos Meko. Jag har även tänkt att göra fler utbildingar så att det blir både kul för Bitr.Chef och Chefen även dom anställda. Jag gör fler utbildningar för jag vill veta vad mina anställda har för kunskaper. Jag tycker även att det är kul att dokumentera vad dom gör och titta hur bra dom jobbar. Jag kommer vara en Chef som är väldigt aktiv eftersom Mekonomen inte har varit öppet på länge. Det kanske har varit öppet då och då men dom har inte öppet hela tiden. Det är de jag vill utveckla jobbet med. Jag vill utveckla mina anställda så att dom får en bra framtid, Jag vill sprida mer Posiviteten så att alla är glada och kommer tillbaka.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Chef på många olika ställen och alla verkade gilla mig som en Chef. Jag har varit Chef på mekonomen en gån: Jag har varit chef på AutoExperten. Jag har varit Chef på SC Styling. Jag har varit Bitr Chef på Malmkvist och Bitr Chef på Marja-Lisas.
Hur ofta kommer du vara inne? VARDAGAR:
Måndag: 2-4 timmar.
Tisdag 1-2 timmar på grund av träning.
Onsdag 2-3 timmar.
Torsdag 1-2 timmar på grund av träning.
Fredag - 4-6 timmar
Lördag - 5-7 timmar
Söndag - 2-3 timmar.
LOV:
Måndag: 2-8 timmar.
Tisdag 2-8 timmar på grund av träning.
Onsdag 2-8 timmar.
Torsdag 1-8 timmar på grund av träning.
Fredag - 4-11 timmar
Lördag - 5-10 timmar
Söndag - 2-9 timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart, Jag ska vara glad för att jag ens har kommit så här långt.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Skulle aldrig göra de heller.
Har du läst våra Regler? Ja, Jag kan även också dem.
Vad heter du IRL? Sean
Vad heter du på discord? SOLAR TRAPZ.#1274
Hur gammal är du? 13 år
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär sen 2023 startade.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? De jag tänker på att göra är att anställa nya aktiva och mogna personer. Jag kommer även sprida glädje inom jobbet så att vi har de positivt hos Meko. Jag har även tänkt att göra fler utbildingar så att det blir både kul för Bitr.Chef och Chefen även dom anställda. Jag gör fler utbildningar för jag vill veta vad mina anställda har för kunskaper. Jag tycker även att det är kul att dokumentera vad dom gör och titta hur bra dom jobbar. Jag kommer vara en Chef som är väldigt aktiv eftersom Mekonomen inte har varit öppet på länge. Det kanske har varit öppet då och då men dom har inte öppet hela tiden. Det är de jag vill utveckla jobbet med. Jag vill utveckla mina anställda så att dom får en bra framtid, Jag vill sprida mer Posiviteten så att alla är glada och kommer tillbaka.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Chef på många olika ställen och alla verkade gilla mig som en Chef. Jag har varit Chef på mekonomen en gån: Jag har varit chef på AutoExperten. Jag har varit Chef på SC Styling. Jag har varit Bitr Chef på Malmkvist och Bitr Chef på Marja-Lisas.
Hur ofta kommer du vara inne? VARDAGAR:
Måndag: 2-4 timmar.
Tisdag 1-2 timmar på grund av träning.
Onsdag 2-3 timmar.
Torsdag 1-2 timmar på grund av träning.
Fredag - 4-6 timmar
Lördag - 5-7 timmar
Söndag - 2-3 timmar.
LOV:
Måndag: 2-8 timmar.
Tisdag 2-8 timmar på grund av träning.
Onsdag 2-8 timmar.
Torsdag 1-8 timmar på grund av träning.
Fredag - 4-11 timmar
Lördag - 5-10 timmar
Söndag - 2-9 timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart, Jag ska vara glad för att jag ens har kommit så här långt.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Skulle aldrig göra de heller.
Har du läst våra Regler? Ja, Jag kan även också dem.