Inaktuell Alex Filipson | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Filipson

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Sean

Ditt discordnamn: SOLARISH#1274

Ange ditt födelsedatum 2 September 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att just jag ska bli staff gör att jag är väldigt mogen och tar jobbet väldigt seriöst. Jag lallar inte heller under när jag ska till exempel hjälpa någon.Jag tycker jag ska bli staff eftersom jag har sett jätte många regelbrott. Jag har också sett folk som har krim utan krim till exempel att folk rånar utan att dom har krim. Jag har också märkt att ingen kommer när man skriver /help. Man får inte hjälp när man skriver /help. Om jag till exempel får support eller jobb så kommer jag just fokusera på de jag håller på med och när folk frågar om hjälp så kommer jag hjälpa direkt. Jag är väldigt aktiv och jag gör de jag ska inom de jobbet jag har fått som staff. Jag har också frågat till exempel jag är ju chef på mekonomen och jag frågar en jobbansvarig om dom kan spawna i nycklar men dom säger alltid att dom inte har tid och jag tycker att dom inte gör sitt jobb så seriöst därför tycker jag att jag kan söka som staff för att hjälpa folk som vill ha sina nycklar insparande till exempel. Jag kan också jobba som vilken staff som helst jag är helt öppen till att hjälp alla staffsen. Om jag blir staff så kommer jag alltid ha ett mål varje dag. Mitt mål kommer att vara att jag ska minst ha hjälp 7 personer. Jag har också ett annat mål och det är att jag ska hjälpa folk så snabbt så möjligt för jag tycker synd om dom personerna som inte har blivit svarade när dom behöver hjälp från staffs jag vet själv hur det känns. Därför söker jag just till staff, för att jag ska kunna hjälpa staffsen när dom inte kan fixa de så kan jag alltid komma till hjälp så snabbt så möjligt sen är jag alltid aktiv så jag kan hjälpa fler folk i till exempel support för du brukar finnas väldigt mycke folk som sitter i support. Jag är också väldigt trevlig, hänsyn och att jag hantera till exempel många saker som personen behöver hjälp med. Jag kan alltid hjälp någon i tid och att jag gör att dom kommer ha en fortsatt trevlig dag så att dom kan skriva hur bra jag jobbade bra. Jag kommer också försöka så att den personen jag pratar med att jag kommer säga snälla saker eller vara snälla mot dom så att dom blir glada och har en fortsatt trevlig dag.

Sen kan jag även alla ansvariga roller

Till exemepl

Don Ansvarig: Man tar hand om donationer till exempel folks som vill donera.

RP Ansvarig: Man kollar RP:N inne på servern och håller koll så att rp nivån är som det ska och inga fail rp eller något sånt.

Support Ansvarig: Du tar hand alla som sitter i väntrum support. Ifall dom behöver nycklar till deras jobb så löser support ansvariga de till exempel.

Jobb Ansvarig: Jag som person tycker detta är de roligaste ansvaret. Jobb Ansvariga tar hand om att läsa chef ansökningar och ta chef intervjuer och att ha koll på alla jobb.

Servervakt Ansvarig: Man har ansvar för att läsa servervakts ansökningar och ha koll på alla som är sv som inte en sv abusar sina perms.
Sen kan jag även allt detta så jag har väldigt bra erfarenheter.

/ban (id) (ban namn) (anledning)
/togglename du kan se vad folk heter
/toggleid du kan se folks ingame namn och id
/kick [id] du kickar någon från servern
/svban [id] du bannar någon i 1h
/bring [id] du tar någon till dig
/goto [id] du går till någon
/revive [id] om någon har dött
/dv du tar bort en bil
/sv skriver i en chatt som servervakter och uppåt kan se
/ooc du skriver ett medelande som hela servern
/clearchat du rensar chatten ingame
/noclip du blir osynlig så ingen kan se dig så du kan speca folk
/freze [id] du frezar någon
/unfreze [id] du unfrezar någon
/v spawnar in bil.
/sc skriver i staff chatten
/setjob (job namn) (id) (jobb grade) du ger dig själv ett jobb ingame
/spec du väljer någon du ska speca
/tpm du lägger ut en waypoint dit du vill åka sen skriver du/tpm
/giveitem [namn på item] [hur många] [id] du ger någon en item
/skin [id] du ger någon skinmenu
/who [id] du kollar deras roller

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar på unive är att de finns många personer som gör regelbrott samt så är det många som lallar på servern och de tycker jag förstör servern lite.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle tagit in dom i support och undra varför dom gör sådana saker. Sedan kommer jag snacka med Teamet sen bestämmer vi återgärder till exempel indragen medlem och sen en bann.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ha respekt me dom man snackar med och inte bara flippa ur. Man ska också vara lungt när man tar hand om saker. Sen så ska man försöka göra de bästa man kan.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv sekunden jag kommer hem efter skolan.
MÅNDAGAR: 15:30 till ungefär 19:30 plus en liten pause kanske 30 minuter mellan timmarna.
TISDAGAR: Jag kommer komma och vara aktiv direkt när jag har tid och jag har också träning den dagen så det kan ungefär vara 15:00 till kanske 17:20
ONSDAGAR: Jag kommer vara aktiv mellan 14:50 till ungefär 19:50
TORSDAGAR: 14:20 till kanske 17:10 på grund av träning kan jag inte vara aktiv så länge den dagen.
FREDAGAR: Jag kommer komma och vara aktiv från 15:20 ungefär tills på kvällen. När jag menar kvällen så är det 02:00. Så jag kommer vara aktiv den dagen 15:20 till 02:00 för jag spelar mycke på fredagar.
LÖRDAGAR: jag kommer direkt in på morgonen efter har ätit och borstat mina tänder. Då kommer jag vara aktiv från ungefär 09:00 till 22:00 för jag ska också kunna få lite tid själv utan att vara aktiv som staff efter klockan 22:00
Bara på lördagar. Så att jag kan hänga lite me vänner och så. Jag menar då att jag ska spela men mina vänner in game.
SÖNDAGAR: Jag kommer vakna tidigt och vara aktiv efter jag har gjort det jag ska göra på morgonen. Jag kommer komma och vara aktiv ungefär från 10:00 till 16:00 för har skola nästa dag och att jag ska kunna ha tid att gå ut med mina vänner och spela lite utan att aktiv som staff om det är OK.

Hur länge har du spelat på Unive? Börja spela på unive som icke medlem vid decmeber 2022. Sen blev jag medlem i januari.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har varit staff på en annan server och dessutom kan jag också alla dessa kommandon.
/ban (id) (ban namn) (anledning)
/togglename du kan se vad folk heter
/toggleid du kan se folks ingame namn och id
/kick [id] du kickar någon från servern
/svban [id] du bannar någon i 1h
/bring [id] du tar någon till dig
/goto [id] du går till någon
/revive [id] om någon har dött
/dv du tar bort en bil
/sv skriver i en chatt som servervakter och uppåt kan se
/ooc du skriver ett medelande som hela servern
/clearchat du rensar chatten ingame
/noclip du blir osynlig så ingen kan se dig så su kan speca folk
/freze [id] du frezar någon
/unfreze [id] du unfrezar någon
/v spawnar in bil.
/sc skriver i staff chatten
/setjob [job namn] du ger dig själv ett jobb ingame
/spec du väljer någon du ska speca
/tpm du lägger ut en waypoint dit du vill åka sen skriver du/tpm
/giveitem [namn på item] [hur många] [id] du ger någon en item
/skin [id] du ger någon skinmenu
/who [id] du kollar deras roller
Det är de man ska kunna och dem viktigaste man ska veta.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo till vad som helst. Jag är öppen till allt.

Senast ändrad:
+rep han skulle passa som staff väldigt bra eftersom är är trevlig och är bra på att hjälpa folk!

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka