Maccko | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maccko

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sami

Ditt discordnamn: maccko1

Ange ditt födelsedatum 2 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jo jag vill blir staff då jag har jätte bra erfarenheter. Jag har varit staff förut i nåra veckor och vet hur allt funkar och går till. Jag kommer att försöka underlätta för andra staffs och kommer att hålla bra koll på vad som sker i logsen. Jag kommer att vara en insparation för medlemmarna och visa vad som är rätt och vad som är fel. Jag är en snäll person, hjälpsam och stresstålig. Jag kommer göra allt jag har för att folk ska trivas i denna servern. Jag ser ibland att det är massa människor som sitter i väntrum för att de behöver hjälp med något. Blir jag staff så kommer jag lova att jag kommer sitta i support mycket och försöka hjälpa varenda en som jag drar in med de dom behöver hjälp med. Genom att göra det så kommer inte många staffs sitta i support och dra in folk i support och då har staffsen tillgång till att göra något annat till exempel, kolla forumet eller specca spelare i servern då jag kommer vara aktiv i supporten med andra staffs. Jag kommer såklart att tillbringa hela min tid på unive som en staff då jag älskar denna servern jätte mycket. Jag kommer också vara en ansvarsfull staff och jag är en mogen person. Jag känner massa helpers som då har sagt till mig att jobbet som en helper är jätte bra då alla staffs är jätte snälla mot varan och respekterar varan. Jag lovar att jag kommer göra mitt absolut bästa och jag kommer försöka förbättra staff teamet genom att hjälpa dom i support och specca spelare för att kolla vad dom gör. Finns det en spelare som gör fel kommer jag banna personen och be den att hoppa support så att jag kan senare i support säga till personen vad min anledning var till att banna hen. Som sagt kommer jag göra mitt absoult bästa som helper och jag kommer också försöka utveckla staff teamet så att vi kan bli bättre. Jag kommer ocskå vara aktiv i forumet då det finns nåra helpers som inte är så aktiva där, jag kommer förbättra det genom att läsa massa ban överklagningar. Jag är en person som gillar att lyssna på vad andra har att säga och inte bara på mig själv. Jag är en glad person och inte en dryg person och jag gillar att visa kärlek till andra människor. Jag är en person som kan alla regler inom unive. Om jag jobbar inom Donation så kommer jag ocskå va aktiv men som jag har sett så finns det redan massa aktiva helpers då jag kan också utveckla det och förbättra det igenon att ocskå vara jätte aktiv. Jag har haft en vän där han var Donations ansvarig och han sa att det var jätte kul. Jag är redo för allt som händer och jag kommer som sagt att göra mitt bästa. Detta är inte så jätte stort men har sett att folk inte har kollat på discord roller och när jag alltid är aktiv kommer jag att alltid hålla koll på det också. Jag har ju varit staff förut under mina månader under Unive och jag tyckte om det väldigt mycket.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Lite bättre än innan. Det var väldigt mycket lall innan då men jag ser nu att staffs har blivit mogna och seriösa och bannar problemspelare. Och det vill jag vara med om att göra unive till en ännu bättre server och förbättra rp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer ta det väldigt seriös och ska försöka vara vän med varenda staff teamet. Jag kommer ta årgäder smat att se till att varje persson som inte klarar att bära medlems rollen inte ska ha det jag skiter fullstädigt om det tar 1 år jag kommer klara det.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man är mogen och inte streesar staffs som försöker lösa saker, Man ska ju alltid vara seriös och att man inte ska rpa, Rp kommer alltig före rp, Man ska ju inte bara banna vem som helst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Såklart så går att staff arbete går alltid förre rp, ja ska försöka va mycket aktiv. Jag är mogen samt aktiv och är typ 5 - 6 timmar per dag men helgen typ hela dagen minst 11 timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag börja spela 2023 - 01 - 23 men jag har gått ut ur dcen och så vidare det har blivit kaos

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit Medlemskaps ansvarig här, samt har jag varit högupsatts i andra servrar.

/setjobb (id) (jobbid) (rang) [man ger en person ett jobb och rang]
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/noclip [man går in i noclip)
/goto id man går till någon
/bring man hämtar ngn till mig
/revive om man är död så ressar man och kommer till liv igen
/svban (är att man bannar någon i 1 timme
/ban är om någon har gjort något fel så skriver man tid samt anledning
/sv skriver i servervakt chat
/freeze (id) man gör så att någon inte kan röra sig
/unfreeze (id) man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/setperm (id) (perm)[man setter en persons perms]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon
/toggleid man sätter på så att man kan se folks id
/togglename[man sätter på så att man kan se folks steam namn
/ooc man skriver i ooc så att hela servern kan se
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) man tar bort allt någon har i sitt inventory
/dv (radie) man tar bort alla bilar inom viss radie
/spec (id) man specar någon person
/skin (id) man gör så att någon kan byta om sin karaktär

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope

+rep faktiskt skön grabb, känner inte han mycket, men vet att han varit admin och väldigt högt uppsatt på många olika servrar, väldigt erfaren inom att vara staff också!❤

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka