Accepterad Alex | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/22hz/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? alexzxxk

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Bild på banmeddelande: dsadsdw213.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tycker anledningen var dum, Det var en skottlossning och jag var inte ens kriminell, Jag åker vid hamnen och ser sedan en skottlossning o när jag sen e på taket ser jag en som e död, Jag kollar igenom personen för jag behövde mat o vatten, Jag tog pizza och vatten för att sedan tänkte ta han till sjukhuset men då började en skottlossning igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag körde runt och var nere vid hamnen, Så först när jag kom dit blev jag skjuten direkt, Sen när jag var vid sjukan så åkte jag till hamnen efter typ 2-3 timmar igen o tänkte inte ens på något, Däremot så hade jag sätt tidigare att folk vart skjutna så tänkte hjälpa folk där ifrån (jag var inte krim) Sen så låg de en person där och jag valde då att söka igenom för att få mat och vatten. Men när jag tänkte ta personen till sjukhuset började det skjutas på samma tak som mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som det såg ut så var det kanske en korrekt ban, Men när jag förklarat sanningen så tycker jag att jag förtjänar o bli unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en del.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Såklart, Hade kanske inte behövt att söka igenom utan att istället köpa mat efteråt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som jag skrev över, Så tänka lite extra innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka