Inaktuell Alex | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? alexn0101

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2001

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att det verkar som en rolig sak och jag hoppas på att kunna hjälpa till så bra som möjligt med det som jag kan och få upp en aktivitet som lockar spelare samt aktiv och ser till att det blir bra

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en person som är väldigt tydlig och klarar vara hård när det väl gäller, Jag är en tydlig person med mycket ambition och ser till att allt sköts bra och snyggt. Jag ska bli vald som medlemskaps ansvarig för jag tar på mig ett ansvar där jag ser till att göra så bra jag kan ifrån mig och se till så att allt sköts snyggt.
När det kommer till mig som person är jag väldigt tydlig när det gäller olika saker.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Enligt mig så tycker jag att man skall vara tydlig med det man förklarar, Vara öppen mot alla oavsett vad och lyssna på andra människor. Jag tycker även att man ska vara hård men rättvis och samtidigt vara snäll. Enligt mig är andra människor dem som spelar roll och man ska bry sig om sina medmänniskor så jag anser väl att man ska vara en givmild person.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Skulle vilja vara med och diskutera detta då jag kan se att vissa personer blir medlemmar utan att ens förstår innebörden av att inneha medlemsrollen, att bli medlem på unive innebär också ett stort ansvar och jag tycker man ska se till att vara tydlig gällande detta och försöka ta in medlemmar som blir så bra som möjligt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Finns väldigt många krav men skulle säga att dem viktigaste reglerna man bör hålla koll på till en början för att bli medlem är grundreglerna dvs VDM, RDM, Metagaming, Powergaming, NLR, Combatlogg, Fearrp, Dessa regler tycker jag att ALLA som söker till medlem bör ha koll på då detta kommer påverka deras rollspel i framtiden och kommer baseras på om denna person kommer att bryta mot regler eller inte, Om han har koll på dessa regler och ändå bryter mot regler betyder detta att personen i fråga inte tagit in något av det hen lärt sig och man bör då ta och läsa om.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag skulle få chansen och bli medlemskaps ansvarig så kommer jag ta på mig ett väldigt stort ansvar eftersom att jag kommer bli ett ansikte utåt och detta innebär också att jag kommer att behöva hantera olika situationer, Enkla som svåra och då blir mitt ansvar där att försöka rätta till detta, Jag som medlemskaps ansvarig kommer lägga mycket tid på att läsa igenom ansökningar men samtidigt ha en förståelse till att vissa kan ha svårare i att formulera sig när det kommer till skriftligt och där med kunna ha förståelse när det gäller intervju om dem skulle göra detta bra, Så jag ser ett väldigt stort ansvar och jag skulle gått in i en roll att förstå folk på ett annat sätt och se det från en annan vinkel. Vill även tillägga att man måste kunna bedöma olika situationer och det är extra viktigt att bemöta folk på rätt sätt och välkomna nya spelare med goda händer så att dem känner sig välkomna oavsett nekad eller godkänd då det är viktigt att ta hand om nya spelare eftersom det är dom som är unives framtid.

Hur ser din aktivitetet ut? Just nu är det plugg för mig på distans så jag är aktiv varje dag och har väldigt god tid att kunna lägga det på medlemskaps frågor.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Senast ändrad:
+++rep mogen och väldigt bra och utvecklad ansökan. Fin och trevlig person som är duktig i allt han gör.

+ rep, känt grabben ett tag, han är noga och effektiv i sitt arbete, han är trevlig men han vågar ta plats om folk behöver hjälp. han behövs definitivt inom MA teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka