Nekad Alemannen1 | Chef-jobb ansökan Meko [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

walvin1224

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Alvin Wallin

Vad heter du på discord? Walvin1224

Hur gammal är du? Karaktär:typ 22. Irl 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela 2022 oktober till november(Hände en bug så kunde inte komma in, jobbade på Mekonomen då också).

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har ju märkt att för mesta tiden på Mekonomen när jag har jobbat där så har det mest varit Johan Korbson/jag som har öppnat Mekonomen. Jag kommer jobba runt 6 timmar varje dag på sommarlovet och se till att det att mina/Mekos anställd faktis jobbar inte bara jobbar där för att laga sina bilar gratis eller faktisk betalar. Jag kommer kolla runt och försöka sparka dem som inte sköter sitt jobb och bara abjusar alla fördelar att jobba på Mekonomen och eftersom jag sparkar dem så kommer jag också anställa nya. Det jag också mäkrt är att vissa av dem som jobbar inte riktigt förstår hur dem ska ta betalt till exempel så kanske någon tar betalt 6k när den ska ta 8k. Detta kommer jag ha ett möte om ganska fort när jag blivit chef. Det är viktigt att vi på Mekonomen går profit på att laga bilarna annars är det bara onödigt för oss att laga. Tryghansa Jag kommer försöka fixa kontakter med folk som jobbar på tryghansa för att det jag har märkt att folk som kommer in på Mekonomen har svårt att få försäkring på bilen vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Så om jag skulle kunna lösa några folk som jobbar där i mina konakter så skulle det öka antalet folk som får försäkerning och öka kassan pga att fler folk kan laga sina bilar. Utbildningar. Utbildning är ett stort och viktigt ämne eftersom jag vill att arbetarna på Mekonomen ska få tillgång till kunskap inom ämnet därför kommer jag kämpa att fixa så fler utbildningar. Några stora saker som vår gamla chef inte gjorde är att han hade för lite möten. Det var bara jag och ibland någon annan som jobbade på Mekonomen. Om jag skulle vara han där hade jag haft mer möten om det och om det inte förbätras skulle jag tyvärr behöva sparka dem som inte sköter det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Mekonomen 1 gång tidigare. Det var ett halvår sedan(När den där buggen hände). Då fick jag tyvärr sparken pga att jag inte kunde komma in. Jag har just nu jobbat på Mekonomen i en vecka och har redan ändrat så det dem har öppet nästan 100% mer.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer nog vara inte i runt 3 timmar på vardagar när det är skola. På sommarlovet kommer det nog vara runt 7 timmar. Jag kommer vara aktiv runt 7 timmar på helger. (Alla dem här stämmer men om jag skulle var iväg eller hitta på något annat skulle timmarna ändras.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Sjävklar jag skulle. Vem skulle sluta spela på en server för att inte få man ett jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig. Unive my baby

Har du läst våra Regler? Ja. Kan alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka