Nekad Ale0ne | Ban överklagan [PolarBear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ale0ne

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199078841481/

Ditt Hex-ID: 110000142ac1c89 (Hex)

Vad är din discord tagg? Alex.#2208

Vem var det som bannade dig? Philip320.

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slåss på piren efter tillsägelse.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte för det var några som var värre än mig och dom blev inte bannade men jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren på en bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var en felaktig ban för jag slog typ 3 slag men det var andra som bara mata slag och de fick inte ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade blivigt bannad 1 gånger innan den första var för jag lala men det var när jag torde att serven var dålig men under tiden jag lala så insåg jag att serven inte är så dålig som jag trode.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte lägga in mig i fiten mot Qpark som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? AA att man inte ska lägga sig i onödiga slagsmål.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka