Accepterad Albzz2 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albzz2

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997164072/

Ditt Hex-ID: 11000013dcdd028

Vad är din discord tagg? Albzz

Vem var det som bannade dig? Bing

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror staffs valde att banna mig då jag inte rpade på så mycket på en pittning. Det var väldigt fel och borde ha rpat mer på pittningen. Men också att jag går ut ur bilen och riktar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Pratade i support och sen kom staffs fram till beslut att banna mig och två krim varningar. men det var vekrligen fel och har en bra ban historik och inte fått indragen på två år. Men ångrar mig och har lärt mig av mitt fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Scenariot i sig var helt fel med tanke på pittningen och sånt. Men det var fel av mig också att hoppa ut vid det tillfället. Men förstår att det var fel och det borde inte vart så det gå till. Men det kunde gått bättre och förstår det från staffsens sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. väldigt längesen jag blev bannad och har en bra ban historik och inte fått indragen på två år. Men lär mig alltid av mina bans och gör inte om de. Kommer inte göra om det. det var verkligen fel och borde inte skett så. Men har verkligen lärt mig ordentligt av detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde inte ha hoppat ut ur bilen och borde ha rpat mer. Men det var verkligen fel och lärt mig av mitt fel. kommer inte göra om det. Kommer istället att rpa på det och utveckla det bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort och kommer inte göra om detta. Sk utveckla mig själv och göra dett bättre nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka