Inaktuell Albinyouknow | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Albinyouknow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? albinyouknow#4953

Ange ditt födelsedatum 30 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag har ansvaret för att ta denna ansvarigheten . Jag vil också se till att alla ska kunna bli medlem utan att behöva vänta väldigt länge på att göra muntliga själv har jag varit med om det och vet många andra som också väntat lika länge som jag. Jag vill också ta på mig ansvaret som behövs för att under lätta jobbet för staffsen samt alla andra som är inblandande

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag är väldigt noggran med ansökningar och vill det bästa för servern jag är även mogen att ta detta ansvaret. Jag tycker också om att jobba med människor jag kan även hantera stress väldigt bra tycker mina vänner dem tycker också att jag är lugn av mig under stress fulla lägen. jag tycker om när folk blir glada av mig eller bara är glada. Jag ser även till att dem som ska ansöka också läser reglerna och håller dem. För att kunna utveckla servern så mycket som möjligt och försöka få bort alla trållare som bara förstör servern och rp för alla. Jag ser också till att dem som ansöker att dem har en hög rp nivå för serverns bästa.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla med respekt oavsett hudfärg, religion, svårigheter! Man ska alltid ha respekt för alla även om dem har svårigheter eller något annat det spelar aldrig någon roll man ska alltid vara snäll och även omtänksam. Man ska alltid anpassa sig till den andra som ska ansöka. Man ska alltid ta hänsyn till deras omständigheter även om det blir svårt så ska man göra så att dem känner sig trygga. Man ska alltid bemöta dem med en lugn långsam röst så att dem inte blir stressade ta även frågorna lugnt om det behövs. Att man ska verka vara eller vara intresserad av vad personen pratar om och göra så att dem känner sig bekväma med att prata med mig

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att göra den mer värdefull än den redan är och att man ska kunna rp på en hög nivå för att få att bli medlem. Jag vill at man ska kunna känna sig riktigt stolt att vara medlem. Jag vill att man inte bara ska slarva bort den utan att det är väldigt bar att vara medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man kan rp på en hög nivå och även kunna reglerna väldigt bra för att inte förstöra för dem som kan reglerna och då blir rpandet förstört då senarion blir dåliga. Man ska kunna hantera stress och kunna ta kritik och även lyssna på staffsen och dem som är högre uppsatt än dem själva

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att ta hand om ansökningar och intervjuer och att alla ska få chansen att få försöka gå med i servern. Att det är mitt jobb att ta han om alla ansökningar och att alla ska kunna ta sin intervju så fort som möjligt så dem inte behöver vänta. Även att vara aktiv och göra mitt jobb göra så bra ifrån mig som möjligt och vara en god förebild för servern och att inte ta in folk som inte kan reglerna eller kan rp på en hög nivå.

Hur ser din aktivitetet ut? jag är oftast väldigt aktiv på eftermiddagarna nästan alla dagar men några kvällar/ sena eftermiddagar har jag träning så inte lika aktiv då. På några lov så är jag borta tex några veckor på sommar lovet då jag är hemma hos min mamma och pappa. Men med mellan rum så inte i sträck då så aktiv mycket och sedan en paus och sedan mycket igen.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server och kommer inte göra det heller

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte för tillfället men jag tycker att jag har ansvaret som krävs för denna uppgift

Tillbaka