Albin2011 | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin2011

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? Albin

Vad heter du på discord? Albin widen0905#8065

Hur gammal är du? 10 år

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 2 år upp till 3 år nu tror jag så jag har spelat länge.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill att det ska bli fint och alla ska sjöta sig så det inte blir för lallit på jobbet så alla ska ha roligt så folk inte lämnar mekonomen och jag ska se till så alla är nöjda så man inte har en press och jag vill fixa så det blir bra så jag har ganska mycket att göra om jag blir chef och kommer satsa allt jag har på detta jobb så det blir bra så har försökt fixa att jobba där men chefen har slutat så har ganska mycket nu.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat oss falck mekonomen autoexperten och vianor så vill nu bli chef är sån jag kan typ allt om motor och vill bli chef och jag kan mycket om motorer och gillar motorer mer än jag gillar att äta jag har mycket i hjärtat och har alltid haft det om motorer kommer aldrig svika det och kommer aldrig sluta på mekonomen eller nån gång kommer jag göra det men jag gillar det så mycket och har mycket med erfarenheter och vill bli chef då nu och har jobbat där för rut och tycker det är roligt med bilar i gta och vill fixa allt så det ska bli roligt med gtas bilar och gillar och har ganska mycket med bilar i gta

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara

vardagar 17:00 till 22:00 och på helgerna så är det typ 09.00 till typ 01:00 men det är några pauser i mellan allt spelande på helgerna .

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart jag kommer !

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej så klart !

Har du läst våra Regler? ja !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka