Nekad albin retzius | Sjukvården Ansökan [Henke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin retzius

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 23 Oktober 2006

Vad heter du på discord? MEGIC_MIKE#5870

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 106 timmar senaste väckan

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? många kan snitta imellan 4-6 timmar på vardag och på helger kanske mer

Hur ofta kommer du vara inne? mycket, fiveM är det ända spelet jag spelar och har inga speciella planer på lång tid.

Hur många timmar har du på FiveM? 106 timmar senaste väckan

Vad heter du? på fiveM så heter jag Niklas Björkman och IRL Albin Retzius

Hur gammal är du? 30 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? för att min pappa jobbar som ambulans förare och hade varit kul att testa på jobbat och se hur de är. men framförallt hjälpa folk som behöver sjukvård.

Varför ska just du bli anställd? för att jag tycker att jag har bra sunt förnuft och spelar bra role play och försöker hänga med och spela med i alla scenarion. jag kan även skapa roliga stunder och bidra till en bra stämning.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för hjärt och lung räddning, där man då tittar puls och utför pumpen i bröstet och räknar 1, 2. 3 ,4 ,5 , 6 och så vidare. hjärt och lungräddning så utför man även mun mot mun metoden där man blåser in luft igenom luft vägarna

Förklara vad radiodisciplin innebär. raidiodisciplin innebär att man talar klart och tydligt, typ som Niklas till Hasse kom. uppfattat kom, klart slut. även att man kanske inte talar i mun på varandra bara för att man tror att man har något viktigare att säga.

Har du några andra frågor? tror att jag inte har några frågor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka