Nekad Albin Ebbesson | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin Ebbesson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 441883752

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Ebbesson

Vad är ditt discord namn? Abbe#1891

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2004

Berätta om din karaktär. Albin är en hyfsat kriminell kille som knarkade när han var barn vilken har förstört hans liv en hel del. Han drog ofta till ett weedställe utanför staden och när han väl började knarka vissa dagar så blev han väldigt våldsam. Detta var då när han var 14 år gammal och han kan vara ganska våldsam även nu. Han började snatta när han var 10 år från en ica i staden, men han var väldigt duktig med tanke på att ingen märkte det och hans föreldrar blev väldigt oroliga när han kom hem med en hoodie full med godis, men han kom på perfekta lögnen och sa att han hade varit hos sin farmor varje gång. Detta blev väldigt misstänksamt med tanke på att han aldrig hade träffat sin farmor och att han sa det tio gånger i veckan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag tycker att jag förtjänar det. Jag vill börja jobba på Vianor eller på något annat ställe. Jag tycker att FiveM är jäkligt kul och att Multistaden har lyckats med allt. Jag känner att jag vill kunna hjälpa till i staden tillexempel som att börja jobba på ett jobb som behöver folk. Jag tycker också att jag tar RP väldigt seriöst. Jag har också andra vänner som har whitelist jobb och det hade varit kul att jobba med dom.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag tycker verkligen om denna server och som jag sa så vill jag ha ett annat lite roligare jobb men jag vill inte ha ett bättre jobb för pengarna, utan jag vill att folk ska känna sig trygga och att det är kul att hjälpa folk.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom att mina vänner sa att den var jätterolig och att jag skulle testa den så jag gjorde det och nu spelar jag på denna server ungefär 5 timmar om dagen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att hjälpa så mycket folk som möjligt och att vara så snäll som möjligt. Om jag blir whitelistad och får ett bättre jobb så blir det enklare att hjälpa folk och jag vill inte ha bättre jobb för pengarna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka