Accepterad Larsson999 | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larsson999

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? pelle

Vad är ditt discord namn? larsson46

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: yasin abdullha runt 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? uppfinnig , lyssnar , mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yasin Abdullha är runt 25 år gammal och bor i Stockholm. Yasin var en glad kille tills han började på skolan då alla började mobba honom för hans utseende. Yasin sa till sina föräldrar varje dag jag vill inte gå till skolan men dom sa du måste gå till skolan. Yasin hade det jobbigt hela grundskolan men det började bli bättre när han började på gymnasiet som han bara gick ett halvår på. När Yasin hade slutat på gymnasiet så började han hänga med fel personer och dom personerna höll på med kriminella saker vilket han också började göra då med dom. Yasin började jobba som en springpojke redan vid 16 års åldern. Yasin hade inga bra betyg i skolan heller han hade precis så han klarade sig från att gå om klasser. Yasin satt alltid och kollade på tips till hur man rånade butiken på rasterna för hans familj hade dåligt med pengar. Yasin var den enda i klassen som inte hade någon att vara med så han satt alltid själv på en bänk vid skogen och ibland kom mobbarna och spottade på han. När Yasin var 21 år tänkte han ifall han kanske skulle gå en utbildning och skaffa jobb för att komma ur det kriminella livet men det gick inte så bra. Yasin började istället röka på och ta droger och dricka en massa alkohol på kvällarna och han blev snabbt jätte våldsam. När Yasin var 23 år skaffade han tjej som han brukade vara med men han låg ändå med en massa andra tjejer och våldtog vissa av dom ifall att dom inte vilja ligga med han. Yasins tjej trodde ingenting sånt här om om Yasin och när någon sa det till hon trodde hon inte på dom tills hon fick bevis och han började misshandla henne och våldta hon. Miranda som var Yasins tjej tänkte ringa polisen men då började Yasin bli jätte våldsam och hotfull och det slutade med att han slängde ner hon från balkongen. Yasin hade misshandlat Miranda innan och det var blod i hela lägenheten och grannarna ringde polisen och sa att det låg en kvinna nere på backen och när polisen kom så sa dom att hon bodde i 27C och polisen gick dit. Inne i lägenheten befinner sig bara Yasin och han har precis hunnit torka bort allt blod och slängt alla handdukar i en tvätt. När polisen börjar genomsöka Yasins lägenhet så hittar dom inga handdukar och frågar vart dom är och han svarar Miranda skulle gå iväg med dom men hon kom inte tillbaka. Yasin blev misstänkt för mord och började må dåligt så han började ta ännu mera droger för att han kommer som till en egen värld då när han tar droger och då mår han bra men blir hotfullt och kan inte kontrollera sin kropp och vad han gör. Yasins intressen var att hålla på med snabba bilar och hålla på med droger och när han höll på med droger så tjänade han mycket pengar. Yasin hade oftast ingen registreringsskylt på och körde 320km/h ifrån polisen i sin trimmade bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med att skaffa ett jobb och hjälpa folk och eftersom jag är online ganska mycket så behöver inte folk vänta för jag är (vaken) väldigt ofta. Jag skulle ha jobbat som någon slags mekaniker för att laga/fixa fordon eftersom det är mitt största intresse att hålla på med bilar. Ifall jag får ett jobb som mekaniker så kommer jag bidra med väldigt
mycket för alla medborgare får hjälp med t.ex laga bilar snabbt. Ifall jag inte får ett jobb som mekaniker så kommer jag ansöka till ett annat jobb där man hjälper andra i staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda sidorna i ett scenario ska vinna på olika sätt och ha roligt så man inte spelar för makt o pengar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men det var jätte länge sedan och ska börja köra RP igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming står för att man ska rollspela genom alla skador man får och inte ignorera dem. NLR står för att om man dör i ett scenario så ska man inte komma ihåg något av det som hände när man är vid liv igen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte ska spela bara för att vinna hela tiden och att bara jag ska tycka att det är roligt. jag ska spela för att ha roligt inte för att vinna i ett scenario och att motparten ska ha lika roligt samtidigt .

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka