Nekad Albin svennson | Medlem ansökning [1DrTimE1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin svennson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? albin_mannen

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albin svensson 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart.rolig.bil nörd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Albin svensson född år 2004 i gällivare. Han har nyss blivigt klar med sitt studerande och är sugen på att flytta långt ifrån gällivare och han tänkte länge om var hsn skulle flytta och då kom han på att han ville flytta till unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med en bra rp och ett glatt humör.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du kör för att det är kul och för rpens skull alltså att du inte bara kör för att vinna alla scenarion utan att du spelar så att rpen blir bra och att alla har kul och det blir bättre rp på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nä jag har aldrig brutit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen rdm eller vdm. Inge copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har inte riktigt spelat på fivem förut men hoppas verkligen att jag skulle kunna lära mig av andra spelare hur man spelar

Nekad.
Anledning: Aldrig varit inne på servern

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka