Accepterad Albin. ツ | Ansökan till Servervakt [Danne7233]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin.

Icke Medlem
Meddelanden
2,308
Reaction score
88
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? albin.122

Vad är ditt Hex:ID 110000160a07ed4

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet på vardagar kan se ut på följande vis: Jag går upp för att sedan ta mig till skolan. Jag slutar runt 14:20-15:50 därefter tar jag mig hem för att spela. Ibland finns det klart hinder ifall jag har saker utanför spelet som behövs prioriteras. På helger är jag ofta inne på förmiddagen och eftermiddag, kväll om det inte där finns något som hindrar mig från att spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 9 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://www.unive.se/attachments/1716230220572-png.62218/

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgift att underlätta arbetet lite för staffsen, genom att exempelvis kicka/SV banna sådana som endast är på servern för att lalla och förstöra RP:n samt de som bryter mot våra grundregler som vi har på servern för att få en bra RP. Detta kan vara folk som är på servern och springer runt och slåss eller annat för att förstöra för alla andra som vill ha en seriös RP. Jag anser att en servervakt ska ha mycket erfarenhet inom RP:n och dess grundregler för att kunna skicka bort de som bryter mot grundreglerna och som endast är på servern för att förstöra. En servervakt är där för att kontrollera omgivningen, detta om exempelvis en servervakt skulle arbeta på sitt jobb för att sedan se någon som kommer in och bryter mot grundregler och lallar så ska de då bli kickade.

Varför vill du bli servervakt på servern? Den främsta anledningen till att just jag vill bli servervakt på Unive Roleplay är för att jag märkt att jag stöter på mycket "lallare" på servern och vill i stunden kicka de direkt istället för att göra /report. Detta för att det blir mycket effektivare samt att staffsen får mindre jobb att göra. Andra anledningen till att jag vill bli servervakt är för att jag arbetar på Bäckhäst Luxury cars och märkt att det på senaste varit lite lall på Bäckhäst. Jag vill då säkerställa att det ska vara en bra RP och att de som lallar ska direkt bli kickade. Jag vill få bort alla som endast är ute efter att förstöra och bryta mot grundreglerna. Jag vill alltså underlätta arbetet för staffs, så staffsen kan fokusera på andra saker istället för folk som kommer in och lallar på servern. Jag är också väldigt aktiv och är då redo att ta ansvaret som servervakt för att få RP:n till en högre nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är exempelvis om jag skulle avlida i ett scenario genom att exempelvis krocka med min bil. Istället för att RP:a på det så väljer man att revva sig själv, detta är korruption och abuse. Det innebär alltså att man använder sina SV Perms för att exempelvis kickar/revvar sig själv i situationer där det inte är tillåtet. En annan typ av korruption/abuse kan vara att man kickar/svbannar någon för att vinna ett scenario.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka