Accepterad alawiog12 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alawiog12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299544244

Ditt Hex-ID: 11000011438fab4

Vad är din discord tagg? FTP#5309

Vem var det som bannade dig? 320Master

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: värdelös rp ~320Master. Återstår: 22 dagar 2 timmar 19 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag slog en kille i fänglset medans jag avtjänade mina månader, jag själv anser är fel och lall rp,men jag satt i 1200 månader och hade inget och göra men de ger inte mig rätt att slå någon bara sådär men dock gav jag han alvedon för sina skador efter, under dehära månaderna hade jag tråkigt liksom och hade inte något bättre för mig helt enkelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. .Jag sitter i fängslet och ser en person som sitter i ett hörn och röker cigg, jag gick farm och prata med han men han verkade vara afk då han inte svarde på när jag frågade vem han var och varför han är i fängeslet,Just då så försöker jag försökte jag prata med honom en gång till men han svarade ej och just då var de när jag gav honom en box och det var då han gick upp och sa ´´varför slår du mig´´ och då säger jag liksom ´´sorry bror här frå du lite alvedon´´ och han tog de och förbruka de och sedan sa han ´´men faktum att du ger mig några alvedon kommer det inte kompensera att du har slagit mig´´ och då blev jag bannad.jag hade suttit i fängelse ett bra tag nu,har bråkat med 4 korrupta poliser och avtjänade 1000 månader, under den tiden hade jag slagits försökt rymt och allmänt en rikigt jobbig fånge,var väldigt iriterad också då jag tyckte att jag blev tagen fel alltså tjänstefel så jag orkade inte liksom rpa ´´ordentligt´´ men endå så var jag kvar med ögonen på skärmen och båda händerna på tangentborded och musen, och jag hade varit helt ensam hela den tiden då jag polsen tog mig klockan 06.30 och var där sen dess jag blev bannad.Det var då någon person hamnade också i fängelset då jag slog honom,sedan sa han att jag ska sluta slå honom och jag gjorde det, och gav han även 2 alvedoner för sina besvär,och sedan la han en pagedown och reporta mig och det var då jag blev bannad av 320Master helt enkelt.ber om ursäkt för nivån av rp jag gjorde i fängelset var rikitgt dumt av mig att slå killen pårikigt,livet var tråkigt utan unive i en hel vecka helt seriöst,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var 100% en rätt ban,jag slog killen och hade inget jag kunde göra för att hjälpa han förutom att jag gav han alvedoner,jag får ej göra det liksom och jag rpa inte så bra på det heller,men är däremot duktig och kan rpa när jag gör det,men jag var frustrerad då dessa 4 poliser jag hade bråkat med innan då de döda mig kanske 25 gånger ungefär med batong,taser och sina egna händer och ben som vi alla är födda med.jag var trött och uttråkad av allt,dessutom fick jag en böter på 3 miljoner och betalade det dessutom som jag fick reda på att man ej får göra i polis kåren då jag pratade med en väldigt skön support.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för OOC ett par gånger då jag råka hålla in push to talk när jag prata OOC,powergaming för att jag åkte bil upp till ett bergoch nu använder jag en cross för att göra det,suntförnuft för att jag kör för snabbt och jag kör 80 i staden efter det.resten har jag tyvärr inte minnet i nuläget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja,att inte slå killen,kommer aldrig om det igen,har redan förlorat min krimroll,förlorat mitt medlemskap och fick betala 3 miljoner i böter och jag har väntat 8 dagar,känns som att jag har blivit straffat nog tycker jag från min sida,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att gå iväg och brygga en kopp kaffe när jag väntar på mitt straff för att underlätta för mig själv att gå igenom hela straffet.
mitt medlemskap blev indraget,krimrollen.
Hoppas ni kan endå förstå mig. tack för din tid som läste detta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka