Accepterad AlanGrzelak2009 | Ban Överklagan [Yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlanGrzelak2009

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
215
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199681795805/

Ditt Hex-ID: steam:1100001669c76dd

Vad är din discord tagg? egyalanex2009

Vem var det som bannade dig? .fille_ samt realyren va med i ärendet. men vill att en annan staff ska ta detta överklagan

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-30 020450.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att staffsen fick inte se hela senarion så hans persperktiv så det han såg är att jag rdma han men annars för brist på social rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag deltog i ett större scenario som pågått i minst 30 minuter där jag och min allians var i ett skott losning mot La Liga och efter en stund såg jag en båt kommande mot oss som två personer vad i den och jag hör från 2 personer att jag skulle sjuta vilket de va de jag gjorde för att jag viste att de va med la liga / alliansen och som en naturlig del av det pågående krigsscenariot öppnade jag skott mot dem utan någon avsikt att bryta mot reglerna vilket senare tyvärr ledde till att jag blev bannad trots att allt berodde på ett missförstånd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så tycker jag att det va ett falskt senario för att staffen .fille_ fick inte de hella senariot på bådas povs.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har haft ban tidigare men de va ganska länge sen men de jag lärde mig då om dem bansen va att jag skulle tänka mer vad jag gör under ett pågående senario och att jag ska ha så hög rp nivå så möjligt så att rpn nivån blir så rolig som möjligt både för mig och motpartnens.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det kunde jag säker exempel är att jag skulle kunna sjutta varnings skott så att dem vet att vi är här och att vi kommer att sjuta om det behövs men jag va ganska sträsad då så jag valde att sjuta då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag lärde mig är att jag borde tänka mer den sjutande och jag borde göra senariot roligare så att det blir roligare både mig och motpartnerns

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka