Ej Antagen akyouknow | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akyouknow

Medlem
Servervakt
Meddelanden
209
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Arin

Vad heter du på discord? akyouknow

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2000

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka är att jag verkligen bryr mig om hur Unive utvecklas. Jag har spelat här sen 2022 och sett hur mycket rätt personer kan påverka kvaliten på RPn. Jag tycker medlemskapet är en viktig del av servern eftersom det visar vilka som faktiskt är seriösa. Därför vill jag vara med och se till att rätt personer släpps in och att nivån hålls hög.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag är aktiv, kan reglerna och tar ansvar. Jag har tidigare varit helper så jag vet hur det är att jobba strukturerat och professionellt. Jag är noggrann när jag gör något och lämnar inte saker halvdant. Om jag får rollen kommer jag lägga ner tiden som krävs på att läsa ansökningar ordentligt och hålla seriösa intervjuer. Jag är också ofta online när det är färre andra inne, vilket kan vara en fördel.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk med respekt, även om man inte alltid får det tillbaka. Man måste kunna hålla sig lugn, lyssna och vara rättvis. I en sån här roll representerar man hela servern, så det är viktigt att vara professionell och föregå med gott exempel.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att medlemskapet ska kännas som något man förtjänar. Det ska inte vara något man får enkelt, utan något som visar att man är seriös och bidrar positivt till servern. Om vi är noggranna med vilka som blir medlemmar kommer också statusen på medlemskapet öka.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska vara mogna, kunna reglerna ordentligt och visa respekt mot andra. De ska bidra till bra RP och inte skapa onödiga problem. En medlem ska vara en förebild för andra spelare och representera servern på ett bra sätt både ingame och utanför.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle känna ett stort ansvar eftersom rollen påverkar serverns framtid direkt. Det är viktigt att vara rättvis och objektiv i varje beslut. Jag skulle också känna ansvar över att samarbeta bra med staffteamet och vara aktiv så att arbetet flyter på.

Hur ser din aktivitetet ut? Ja, det är absolut ett mål. Jag vill fortsätta utvecklas och ta mer ansvar över tid. För mig handlar det om att bidra till en bättre spelmiljö, inte bara ha en roll.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag uppfyller kraven, är grön spelare, verifierad och har inte varit bannad. Unive är den server jag lägger min tid på och jag är redo att ta rollen seriöst om jag får chansen. Jag vill bidra till en stabil, seriös och respektfull community.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka