Antagen Akho | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1gge

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Ditt discordnamn: qwerxzy123

Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2007

Varför ska just du bli staff? Ja är en väldigt aktiv person som kommer att vakta servern kommer vara väldigt tillgänglig och aktiv i support. Är väldigt trevlig och en lungn person. Ingen stressad person som stressar spelare under hjälp eller support ärenden osv. Jag har varit staff på många servrar sedan innan som jag såklart har lagt bakom mig eftersom att jag har suttit fokuset på unive nu och då tänkte jag varför inte hjälpa till och hålla servern trygg och få andra spelare och känna sig trygga. Och dem ska såklart känna sig vällkommna på denna server.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu ibland kan de vara lite lalliga personer som inte vet hur man rpar. Och vissa kan ha brist på sin sociala rp. Och sen all cred till alla staffs som arbetar här men ibland kan de vara sega i tex support och reports osv. Så skulle vilja förbättra de och sen dels för att folk ska få sin problem ig lösta så fort de kan och så dem kan fortsätta rpa och ha en rolig stund på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jobba tillsammans inget bråk hjälpas åt. Snacka med varandra.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att inte abusa tex noclip eller några andra perms som du får till din roll som staff. Lyssna mycket och vara öppen för andra åsikter. Behandla alla spelare med respekt. Ta återgärder när du känner att de här går inte den här spelaren förstör bara för andra. Och du ska vara en pålitlig staff oss spelarna. Du ska liksom bygga ett förtroende oss alla andra spelare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja kommer såklart att lägga focus på mitt jobb som staff på unive. Kommer vara aktiv och sen ngn dag om jag ska plugga till något prov får man väll ta en dag off men brukar inte hända så ofta att jag inte är online på datorn. Så som de är nu så är jag i en väldigt bra sitts aktiv spelare överlag.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat här länge men de har hänt att man tar pauser och sedan kommer tillbaka.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja på andra serverar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation och typ Kriminell för känner att jag vill mest specca rpn och se så folk sköter sig. De var allt för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka