Accepterad Ajan | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theone 🥇

Medlem
Servervakt
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Vad heter du på discord? ajan___

Vad är ditt Hex:ID steam:110000147da6aea

Ange ditt födelsedatum 30 November 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består av nästan ingenting just nu då jag är sjukskriven från jobbet och lägger 5-10 timmar på Unive om dagen!

Hur länge har du varit medlem på Unive? 24/11/13

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/k67NNNyGz0J2JLcFM?invite=cr-MSwzdGUsMjcyNjMyNDA2

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man kan se SV som en resurs, dem underlättar för staff teamet, kickar lall spelare sv bannar problem spelare osv Servervaktens uppgift är att kicka samt banna folk från servern. Alltså folk som inte kan bete sig, fuskar eller går runt och slåss samt lallar. Med andra ord du ska hålla koll på servern och få bort folk som inte följer reglerna

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern då jag känner att det är väldigt mycket lall på min arbetsplats Marja-Lisa, och bilar som behöver DVas bort, men även kunna bygga upp min erfarnhet inom Unive så att jag kanske kan bli staff i framtiden!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakt är för egen vinning tex spela med toggleid under scenarion kicka samt banna folk helt utan anledning samt "hota" med att man kan kicka samt banna folk i ooc, jag tycker att om nu ska banna/kicka ska man sköta det på ett snyggt sätt, det skulle ja säga är Korruption kortfattat

+rep han har en bra och hög rp nivå, han är mogen och han är kunnig. Samt marja lisas måste ha SV för det är mycket lallerier där.

+rep han förtjänar att bli de för han har hög RO nivå samt är trevlig och snäll

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka