Accepterad AJAJAJAJAJAJ | Ban Överklagan(Krisitan.SW)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? montanaaa0

Vem var det som bannade dig? Kristian.SW

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag c logga framför polis som va dumt av mig och det ligger 100% på mig men jag vet att jag gjorde fel och det ska verkligen aldrig hända igen och det va riktigt dumt ska aldrig göra om något sådant dumt lovar jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt sen kommer en bil fram till mig stannar framför mig men jag hinner åka iväg och han skjuter tvär mycket mot mig och en annan bil så ser jag att han inte kollar på mig så hoppar jag ut och springer fram tills att jag ser han så skjuter jag ner han men redan innan det så va jag jätte sur då 6 lambos pittar sönder och jag orkade verkligen inte mer så när när jag sköt så åker polisen förbi så springer jag och hoppar in i min bil så fastnar skrämen när jag åker lite längre fram så kommer jag tillbaka till att bilen är helt sönder plus en polis med sin buggade lampa skjuter imot mig så jag logga då jag verkligen inte orkade mer, men som jag sa jag vet att det va fel och att jag inte ska ta min ilska från utanför spelet och lägga på rpn så ja det va riktigt dumt av mig men jag lovar att det aldrig ska hände igen och det va riktigt dumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel 100% då jag tog min ilska utanför spelet och tog in det i min rp och det ångrar jag påriktigt och det ska aldrig hända igen och som sagt min ilska kom från 7 lambos som pittades sen innan och det fin massa clips på det också så aa jag pallade verkligen inte rpa på något mer efter att min skärm fastnade och poliser skjuter på mig och det fortfarande mitt fel det är inget bortförklaring då jag vet att jag gjorde fel och ska verkligen inte göra om det igen och ber om ursäkt för det vill verkligen bidra med bra rp till er server men tyvärr använde jag mig om riktigt dålig rp där och det ber jag om ursäkt för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. C logg en gång brist på rp 1 gång vdm 1 gång sen massa lall banns för mer än ett år sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bidra med bra rp och köra klart scenariot som va på och inte c logga för att man är sur för något istället ta det som en man och bidra med högsta rpn som går i det scenariot och det lovar jag att jag ska göra till alla dem andra scenariona om jag får en till chans då jag vet att jag gjorde fel och verkligen aldrig göra om något sådant igen ber om ursäkt för det menar det också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man alltid ska bidra med den högsta rpn som finns till unive roleplay och det lovar jag att jag kan fixa om jag får en till chans ångrar verkligen att jag gjorde det jag gjorde och det ska aldrig hända igen det lovar jag och ska bidra med högsta rpn till er server som går.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår till 120%.......... Jag har lärt mig av mitt misstag lovar

Tillbaka