Accepterad AJAJAJAJAJAJ | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? montanaaa0

Vem var det som bannade dig? Valentino1 och Maxkillerbree

Bild på banmeddelande: image[2].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mig av power gaming då jag bryter regler på er server och det va fel det vet jag och det ska inte hända igen det dumt av mig. och det hände för att jag va irriterad då han låser sin bil precis framför mig och sen säger att det inte är hans bil och vägrade låsa upp när vi höll vapen mot honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade åkt runt sen ska vi kolla plocket och när vi kommer ditt så frågar jag dem vilka dem plockar åt båda sa att dem plockade åt syrianska och dem hade vi krig mot så vi kollar igenom den första sen springer jag till han andra och säger till han att ta upp sina händer och sen låste han bilen precis framför mig och sen säger jag till han att låsa upp den annars åker hans bil ner i vattnet och han vägrar lyssna så jag börjar putta på bilen lite lätt sen åker jag tillbaka och frågar om han ska öppna så sa han nej sen sa min kompis att jag bara kunde dyrka den och det glömde jag att jag kunde och sen springer jag till bilen och börjar dyrka så hade jag pistolen uppe så jag drar ner den och då ser det ut som att jag trycker x så att man inte ser att jag dyrkar men det gjorde jag inte men sen efter det så säger jag till killen att följa efter mig men han börjar gå mot vattnet och hoppar i och försöker fly så jag skött han till dötts och det va dumt av mig och det ska inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den va inte felaktig då jag bröt unives grund regler och det va riktigt dumt av mig och det ska aldrig ske igen och jag har 100% lärt mig av mitt misstag som verkligen inte ska hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Massa olika c logg lall brist på social rp vdm detta ligger på ett års tid eller mer också alla dessa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta dem snabbt och sedan köra iväg från brott platsen så fort som möjligt istället för att av rätta en kille där och tjata om att han ska låsa upp sin bil. Exempel ( Snabbt ditt Sedan Snabbt bort )

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig en massa olika saker som att verkligen inte använda min bil till att knuffa någons annan bil och att använda mig om mycket mer social rp i såna tillfällen. Ska inte göra om något sådant dumt...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår till 120%.......... Jag har lärt mig av mitt misstag lovar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka