Nekad papegojan | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirateboy32

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302483161/

Ditt Hex-ID: steam:110000150009cd9

Vad är din discord tagg? papegojan7

Vem var det som bannade dig? Vossy

Bild på banmeddelande: unive (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var såhär att jag bråkade med en kille som heter Vossy, jag hade golat ut han för fusk tidigare och fått han bannad. Jag är helt ärlig nu jag har använt mig ur bug abuse för att få ped som jag kan bevisa till er om det behövs och det är fel utav mig att göra det, men jag har haft denna bannen sen jag vet inte när. Men den är falsk enligt mig. Men jag lovar philip även om du inte gillar mig och vi har haft en diskution i våra dms. Mammas död och jag lovar på allt jag äger att jag inte har fuskat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var inte riktigt något som hände. Jag var redan bannad för c logg när jag fick denna bannen, jag hade bråkat med han dagen innan och vi diskuterade sen bannade han bara mig från ingenstans pga av det och det som hände innan. Jag vet även att han är blacklistad för fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså kolla här. Jag tycker den är DELVIS giltig, jag använde mig utav bug abuse för peden men jag har aldrig fuskat. Jag lovar jag har aldrig gjort det philip. Jag kan fatta ifall du är lite irriterad över våra pms. Det var jag också och jag har gått över det. Mammas död ja ber om ursäkt för det jag gjorde och jag vet att det var fel att ens börja med att skriva t dig i pm. Jag borde bara gjort en överklagan. Darför är denna ban giltig. Jag hade bråkat med viivo och det är darför jag blev bannad. Liksom jag har bevis på det OCH Jag var redan bannad när han banna mig. Jag va bannad för c logg. Men återigen philip. Jag ber om ursäkt för mina handlingar och jag kommer inte göra samma sak igen, eller använda mig utav bug abuse. Jag vill även hjälpa dig med att få bort på denna bugg om du nu vill det. Jag lovar om du ger mig en chans till så kommer jag kunna bevisa att jag inte ska förstöra igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit massa lärdom utav mina bans. Jag har ej direkt memoriserat mina bans. Men kan nämna några som t.ex. Min p ban för c logg. Eftersom jag blev bannad för c logg en gång tidigare. Så tog jag lärdom och det tog 2 år för mig att c logga igen. Vilket var dumt, men visar ändå att jag kunde hålla mig länge utav att c logga. Jag c loggade ju då igen. Och fick en ban. Men då valde viivo att min ban ska förlängas eftersom vi bråkat. Sen ska ju inte han öppna sin mun när det gäller fusk. Det är iaf vad jag tycker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ej använt mig utav denna bug. Jag skulle aldrig ens starta med den bugg. Jag är ärlig och det var ändå jag som börja med denna bugg. Jag kommer aldrig göra det igen och något annorlunda jag skulle gjort är att t.ex. Spela normalt. Utan några fördelar och bug abuse. Varför inte spela normalt. Utan några c loggar, utan några bug abuse. Så borde jag bara spela normalt. Jag önskar en till chans. En sista chans som jag aldrig mer någonsin kommer att förstöra. Och jag lovar det på allt jag äger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig jätte mycket. Speciellt efter denna långa ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka