Accepterad Ahmed | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: Ahmed

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198132122113/

Vad är din discord tagg? beetlejuice#5551

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Rdm och failRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev tagen av två killar som va mod på servern som körde upp mig mot ett berg med en pistol mot huvudet. När dem låste upp bilen så sprang jag ut och såg att dem inte höll i sina pistoler så jag börja slåss, eftersom jag trodde att dem kanske lämnde pistolen i bilen. en av dem dog och ressade sig själv och innan detta när jag precis klev in i bilen så hade min kompis som är krimiel på servern tagit en helikopter så jag sa åt han att flyga efter oss så sa dem att att dem tog min mobil med jag har två. En vanlig och en jobb telefon så min kompis hörde var vi va med helikopptern. så skulle min kompis landa med helikoptern brevid dem på en plan rund mark men det blev lite fel så han råkade landa på en av deras bilar sen blev vi bannade direkt.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej det har jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag visste inte att man inte får slå någon som har haft en pistol innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag har inte vara så aggresiv.

Har du läst våra regler? Ja

Hej!

Du visar god intresse genom att du tar dig tid att skriva en överklagan men jag är lite osäker då jag inte har sätt själva händelsen. Så jag kommer överlägga detta med en kollega.

Men har du nåt namn på dessa mod som var inblandade eller kanske en inspelning?

Kevin Edlund

Nä jag har faktiskt inget namn på dem två eller inspelning.. förstår att jag har gjort fel men dem två kunde bara ha tagit det med mig och snackat ist för att banna mig direkt..

Hej!

Du visar god intresse genom att du tar dig tid att skriva en överklagan men jag är lite osäker då jag inte har sätt själva händelsen. Så jag kommer överlägga detta med en kollega.

Men har du nåt namn på dessa mod som var inblandade eller kanske en inspelning?

Kevin Edlund
Nä jag har faktiskt inget namn på dem två eller inspelning.. förstår att jag har gjort fel men dem två kunde bara ha tagit det med mig och snackat ist för att banna mig direkt..

Tack för din ban överklagan. Din ban överklagan har godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka