Accepterad ahmed abdullahi | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurt

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix sjöberg

Ange ditt födelsedatum 13 September 2005

Vad heter du på discord? felix123#6739

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar oftast 14:00-21:00 och på helger 11:00-24:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Över 1 månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer fortsätta mitt rp som vanligt den enda skillnaden är att jag kommer vara observant på om någon bryter mot reglerna tex RDM. Då kommer jag vissa bevisen för en staff som sedan kan bana personen för att göra servern till en bättre och roligare upplevelse med mer seriöst rp.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att det är en sådan fantastisk server att roll spela på men det finns dock människor som förstör den upplevelsen och dom vill jag hjälpa till med att få bort. Vill också bli en större del av dem fantastiska människor som hjälper till att göra multistaden bättre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Om jag blir server vakt så skulle jag kunna hjälpa till med att göra multistaden bättre genom att vara observant och anmäla dem personer som brutit mot reglerna till staffs. Eftersom jag kan vara inne ofta och länge så tror jag det skulle passa bra att ha mig som servervakt ser ju och hör ganska mycket då.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag tycker multistaden är så bra att köra ett seriöst rp på men det finns vissa som kommer in bara för att förstöra och dem vill jag få bort så vi kan ta multistaden ännu högre. Som jag sa tidigare så kommer jag ju vara väldigt aktiv så kommer höra och se mycket som kan hjälpa till med att göra multistaden bättre.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att folk som är nya och gamla ska tycka det här är den bästa servern att roll spela på men för att det ska hända måste vi få bort dem som vill förstöra eller som inte kör seriöst rp. Kort sagt jag vill hjälpa till med att få bort dem som inte kör seriöst rp och på så sätt göra servern bättre.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban [ID] [ANLEDNING] | /revive [ID] | /kick [ID] (Anledning). vet inte om det finns flera men det är dem jag lärt mig.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad två gånger en gång för powergaming och en för RDM. Den bannen för powergaming var när jag inte spelade skadad vid en bilkrock. sen fick jag en annan ban för RDM för att jag slog ner en kille som slog ner min polare vet att jag inte skulle ingripa men behövde då han höll på att slå min polare. Vill bara säga att dem här var på mina första dagar i multistaden och då i början av mitt rp. Har nu utvecklat mitt rp enormt sen dess.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka